Guitar_Fucker Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vem är din största Idol? Darin ? Min är i a f Angus Young Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Min Farfar har varit min Idol sedan jag vara 1år och det är han fortfarande, så skön humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 George Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jason voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Varför ska man ha en idol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Rodney Mullen, Daewon Song, Nikola Sarcevic, Johan Rheborg, Robert Gustavsson.. Fast idoler och idoler.. tycker dom är jävligt bra.. Redigerad 24 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Min pappa. Alla säger att vi e så lika och så är han så kul när mina kompisar är på besök. Som när han var med som vuxen på våran klassresa till fjällen så sa han det till en av mina kompisar att han skulle köra han fick lov att åka framför honom (framför min pappa alltså) och att han skulle ha aliminium kalsonger så att min kompis inte knullade honom i röven . Han hade tagit några bärs då kan tilllägas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har egentligen inga idoler, men på senare tid har jag blivit besatt av Will Ferrell, bara man ser honom gapskrattar man. Satt och kollade igenom alla "Celebrity Jeopardy" från SNL förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Sven borgling. Loffe muraren. Freddy plåstslagaren. Nog med alkisar ! Musiker: James Hetfield Cliff burton Mick Thompson #7 Sid wilson #0 Ozzy Joe Satriani Band: Metallica System of a down Slipknot Black Sabbath Nirvana Sex pistols Sen finns det väl annat också ! Redigerad 24 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kirk Hammett, inte för sättet han hanterar sin gitarr på utan för att han verkar vara en trevlig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har egentligen inga idoler, men på senare tid har jag blivit besatt av Will Ferrell, bara man ser honom gapskrattar man. Satt och kollade igenom alla "Celebrity Jeopardy" från SNL förrut Celebrity Jeopardy äger! Särskild det med Keanu Reeves (spelad av Tobey Maguire). Will: Is the tea HOT HOT HOT or cold? Keanu/Tobey: Is it... Iced tea? Will: No Keanu/Tobey: Than i have NO idea... Det ska egentligen höras också men ändå. Jag har ingen särskild idol.. Mest för att dom andra människorna kanske blir avundsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Idoler: http://kolik.planetka.cz/max/MaxBerlinHeadPromothm.jpg Max Hardcore Kalifornien-cowboyn som är ökänd för sina piss-puke-anal-fisting-filmer där han utsätter dumma 18-åringar för okänslig behandling. Rocco Siffredi Mannen som gav hårdporr ett helt nytt ansikte back in the 80's. Älskvärd österrikare, eller vad fan han är... Ron Jeremy Originalet. Kungen. Ron har många klassiker på sin meritlista. Man bara måste respektera en kille som ser ut så och får så mycket booty. 'Spect tha game, doodes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har ingen idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Har väll inga direkta IDOLER som jag öh... worshipar... men.. ja.. Eric Griffin Ben Graves #1 Joey #2 Paul #4 James #7 Mick #8 Corey Resten i SlipKnoT men dom ja skrev nyss ligger lite "bättre" till Nicko Mcbrain Adam Sandler Säkert mer Redigerad 25 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jonathan Davis min farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vet itne riktigt, Robert Englund kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 OZZY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jason Newsted, min största förebild OBS! Han är inte en seriefigur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Idol och förebild: Tupac Amaru Shakur Även känd under namn som: MC New York 2pac Tupac The Don Killimunati Makaveli Makaveli The Don Världshistoriens bästa rappare =). Jim Carrey är också en väldigt bra komiker. Young Maylay fo' su'! Redigerad 25 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Idol och förebild: Tupac Amaru Shakur Även känd under namn som: MC New York 2pac Tupac The Don Killimunati Makaveli Makaveli The Don Världshistoriens bästa rappare =). Jim Carrey är också en väldigt bra komiker. Varför blev jag inte förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts