m0rd0r Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Själv tycker jag att den är skitbra Speciellt med Guns n´Roses i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .nullvote.. inte sett någon reklam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vilken kanal? Inte votat än så länge har inte sätt en enda commercial (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vilken kanal? Inte votat än så länge har inte sätt en enda commercial (?) MTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 MTV Ok har inte mtv så.. Får väll null vota då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kollar aldrig på MTV. Vote: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tycker den är värdelös. Finns ingenting i den som gör att jag blir sugen på spelet, kommer ihåg att jag blev riktigt "missnöjd" när jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den duger... Men den kunde gjorts bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den är ganska gammal den reklamen. Men R* har gjort bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den är för kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inte MTV :'( Finns det inte någon Reklam på internet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inte MTV :'( Finns det inte någon Reklam på internet ? http://www.gtasajten.com/gtasa/d_filmer1.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Dåliga alternativ.. Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 http://www.gtasajten.com/gtasa/d_filmer1.php Men villken är det som går på MTV ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Men villken är det som går på MTV ? Den andra menade jag. Redigerad 25 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts