Guest CombatCraft90 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hur ska jag nu göra? Jag kan ju inte klara vidare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tanka 100%-fil? Rätt så skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nej... tänker inte ens svara varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hur ska jag nu göra? Jag kan ju inte klara vidare :'( Testa och byt lite mellan grafik inställningarna, eller så kanske datorn överhettas i värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hur ska jag nu göra? Jag kan ju inte klara vidare :'( Hade samma problem. Så fort då klarat uppdraget åk och spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur ska jag nu göra? Jag kan ju inte klara vidare :'( Hade samma problem.. Jag stängde av datorn i några timmar (Hur kunde jag? ) och sen gick det fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Behövde faktiskt bara starta om spelet! Men tack Gloclanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts