Perlan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha... Band of brothers ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vafan, jag kan inte namnet på alla. Men spelar roll, Band of Brothers är ändå den bästa serien som har gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sobel då? Nej, men jag minns faktisgt inte vilken jag gillade mest. Jag gillade dom flesta. Antingen så nullar jag eller så tar jag Winters. Tar nog Winters så... VOTE: Winters. Förvånade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Babe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Guarnere. Band Of Brothers är lätt den bästa serien som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Guarnere. Band Of Brothers är lätt den bästa serien som gjorts. Ja, otroligt bra serie. Man ryser ju fö fan av introlåten. Vote: Guarnere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts