Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Var ju tvungen att göra denna.. Min favorit är nog Luz eller Wild Bill (Notera att jag inte tog med alla.. endast dom jag tycker var "kändast") Redigerad 24 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Vilken av dom är "doc"? Redigerad 24 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vilken av dom är "doc"? Missade honom.. och några stycken till som borde vart med Cpl. Eugene "Doc" Roe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Wild Bill, fanns ett psykfall som kallade sig så i filmen Den gröna milen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Wild Bill, fanns ett psykfall som kallade sig så i filmen Den gröna milen. Haha.. just det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 HAHAHA! DET E BARA JAG SOM RÖSTAT VOTE: INGEN ( Följer inte serien ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Mannen med cigarr, Babe eller Bull tror jag han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Guarnere Redigerad 25 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Guarnere, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote: Ingen För jag kommer inet ihåg personerna vad dom hette men filmen var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote: Ingen Har typ sett ett avsnitt eller nåt så jag vet ingenting om serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mannen med cigarr, Babe eller Bull tror jag han heter Måste du alltid sluta dina posts med en smiley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Måste du alltid sluta dina posts med en smiley? Nee, men därimot en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Missade honom.. och några stycken till som borde vart med Cpl. Eugene "Doc" Roe Men... Då vill inte jag rösta.. Vad hette den där ledaren då? Som inte avfyrade en skott sedan den där dagen på vintern när dom var i skogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ingen. Vet vad det är för serie men följer den inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Men... Då vill inte jag rösta.. Vad hette den där ledaren då? Som inte avfyrade en skott sedan den där dagen på vintern när dom var i skogen? Antar att du menar Richard D. Winters.. Till dom som inte sett den, KÖP DEN! Om ni gillar krigsfilmer/serier altså.. Redigerad 25 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Antar att du menar Richard D. Winters.. Till dom som inte sett den, KÖP DEN! Mm Jag ska nog köpa den... Har nog sett alla avsnitt men.. Köper ändå! Redigerad 25 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Mm Jag ska nog köpa den... Gör det! Troligtvis den bästa krigsserien jag någonsin har sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Helt underbar WWII serie. Gillar Guarnere och Compton bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Wild Bill, fanns ett psykfall som kallade sig så i filmen Den gröna milen. Nae ? Kallade han inte sig för "Billy The Kid" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts