Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad kan man öppna .img filer med? Eller nåt program för att konvertera dom till nåt annat. Säg inte sök på google för det har jag gjort den närmsta timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 IMG Tool? ... Annars iRipper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad jag vet är .img filer arkiv i GTA-spelen. Men de kanske kan vara andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 VLC? Hahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag visste att jag kände igen .img. Men det är alltså film jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Daemon Tools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Funkar inte. Jag har kollat runt lite och dom säger om man byter namn till .iso så ska det funka men jag har liksom inget att byta namn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Bränn ut den med nero så funkar det, det är nämligen en DVD som du har laddat hem. Men iofs kan du ju prova PowerDVD http://www.gocyberlink.com/multi/products/...in.jsp?ProdId=1 Redigerad 24 juni, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) BORTA Redigerad 24 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Använder GraphicConverter, funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 MEN VLC MEDIA PLAYER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag provar... Allas. Eller jag provar VLC först sedan Graphic Converter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har själv öppnat img filer i daemon tools. Men om du vill byta till .iso så öppna en map Verktyg>Mappalternativ>Visning>Bocka av "Dölj filnamnstilläg av kända filyper" och sen byter du bara ifrån .img till .iso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) VLC. Annars använda Media Player Classic och välj "open dvd". EDIT: Min 300:de post. Redigerad 24 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 VLC. Annars använda Media Player Classic och välj "open dvd". Media Player Classic är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har själv öppnat img filer i daemon tools. Men om du vill byta till .iso så öppna en map Verktyg>Mappalternativ>Visning>Bocka av "Dölj filnamnstilläg av kända filyper" och sen byter du bara ifrån .img till .iso Mohahahaha, jag var före på msgr: [23:35] Henrik säger: Manne: Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> Avbocka "Dölj filnamnstillägg för kända filtpyer" -> Byt namn till .iso -> EXTRACTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Mohahahaha, jag var före på msgr: [23:35] Henrik säger: Manne: Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> Avbocka "Dölj filnamnstillägg för kända filtpyer" -> Byt namn till .iso -> EXTRACTA Fan ta messenger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Mohahahaha, jag var före på msgr: [23:35] Henrik säger: Manne: Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> Avbocka "Dölj filnamnstillägg för kända filtpyer" -> Byt namn till .iso -> EXTRACTA Han skrev 29 och du 35... Hur kan du vara före då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Han skrev 29 och du 35... Hur kan du vara före då? YEEAAAH! I ROCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts