Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hur gör man för att lägga in forumets smilies i MSN, utan att de blir för små och suddiga? Jag har försökt att "Spara bild som" i alla olika format, men när man lagt in dom blir de fula och suddiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 MSN 7.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 MSN 7.0. Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ehm, skaffa msn 7.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ehm, skaffa msn 7.0? Okej. Lite trött, jävla soljävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm, har redan msn 7.0 :"> Vad finns mer att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Minska storleken på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det går inte, de är redan för små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det går inte, de är redan för små Säker på att dom inte redan är suddiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Säker på att dom inte redan är suddiga? Ja, helt säker. I gif/bmp/jpg/whatever filen så är de normalstora och bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 På min msn funkar de fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 På mitt med ja behöver bara höger klicka på en smilie i forumet och sen spara bild som.. Sen lägger ja bara in smilien och de funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 På mitt med ja behöver bara höger klicka på en smilie i forumet och sen spara bild som.. Sen lägger ja bara in smilien och de funkar perfekt Det är så jag också gör! Men om jag addar dig kan jag "sno" dom från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är så jag också gör! Men om jag addar dig kan jag "sno" dom från dig. Sno dom från mig. Men annars funkar det prima för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag gick och hämtade dem från temporary internet files.. Sen la jag till dem i msn och det funkade hur bra som helst! Fast det var msn 6.1 (älskar gtasajtens smajlisar! ) Ett tips: Töm temporary internet files först sen trycker du på "show all" här till vänsternär du skriver ett inlägg. Då kommer bara smajlisarna att 'sparas' i mappen och du slipper leta ihjäl dig efter dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag gick och hämtade dem från temporary internet files.. Sen la jag till dem i msn och det funkade hur bra som helst! Fast det var msn 6.1 (älskar gtasajtens smajlisar! ) Ett tips: Töm temporary internet files först sen trycker du på "show all" här till vänsternär du skriver ett inlägg. Då kommer bara smajlisarna att 'sparas' i mappen och du slipper leta ihjäl dig efter dem.. Var finns temporary internet files? :"> Jag vet, jag är seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts