Eyeball Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Varför inte starta om ? Starta om? då e det så gay att behöva alla modz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Starta om? Menade installera om Eyeball: haha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Widmark_ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 DEt skulle vara fränt om ngn gjorde en Yamaha AEROX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Söker HELT svensk omgjorda texter till VC. American.gxt alltså. ska vara svenskt. allting. PM:a mig om de finns en sida med nerladdning redan. Redigerad 3 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har sett ett skin till CJ's ansikte så att han ser typ ond eller arg ut och det vill jag ha. Så om ni vet var man kan får tag på det så kan ni ju säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antee_41 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Skulle vara väldigt glad om någon kunde göra en Yamaha Aerox, Beta RR 50, Honda X8R, eller någonting sånt?! Och om nån kan säga hur jag kan göra så att jag kan ha alla mods jag laddar ner.. det funkar inte så om någon kunde vara snäll och berätta hur jag gör det så skulle jag blivit väldigt glad, ni kan gärna adda mig på msn loveyouemma@hotmail.com.. En sak till, hur gör jag egen mod? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Någon som kan konvertera dessa bilarna till SA Volvo 240 + Polisbil Har alltid önskat mig en egen volvo i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det finns en volvo XC90 på http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1320 men när jag provade den så var motorn i förarhytten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Kan ingen göra en riktigt fin Yamaha Aerox R Gärna en volvo 142 också!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Kan ingen göra en riktigt fin Yamaha Aerox R Gärna en volvo 142 också!!!! Varför dessa sketna scootrar dome ju bajs tål ingenting.... bätter med en riktig motorcykel än en skRooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Trorligtvis för att dem är runt 15 och tycker att det är mer intressant med mopeder än motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Trorligtvis för att dem är runt 15 och tycker att det är mer intressant med mopeder än motorcyklar. Är det nåt fel med det eller och vi kanske också vill ha nånting att leka med!!!! Redigerad 9 september, 2005 av AdamN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag sa aldrig att det va fel med det? jag e ffs också "runt 15" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan man göra så att man spelar som Ryder istället för CJ?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om man gör en mod kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om man gör en mod kanske Okej men vet du om det finns redan?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Okej men vet du om det finns redan?... Ja, det finns en mod så du kan vara alla NPC:s i spelet. Alla storyrelaterade gubbar, alla människor som går på gatan, osv... Minns inte vad modden heter, men nån skrev en tråd om den. Tror det var Kaboom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vc-Mp med bytabil race till VC?!??!?! skulle va jävligt ballt. tror ni att det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja, det finns en mod så du kan vara alla NPC:s i spelet. Alla storyrelaterade gubbar, alla människor som går på gatan, osv... Minns inte vad modden heter, men nån skrev en tråd om den. Tror det var Kaboom. Okej tack ska söka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jävligt trött på att köra själv hela tiden, kan inte nån fixa en mod så man kan åka som passagerare i en av grove streets bilar och skjuta från passagerare-plats? Som i MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts