GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Detta är egentligen ingen request eftersom jag inte har SA till PC men jag tänkte det bara som en kul grej. Jagkan inte modda (har aldrig gjort en) men jag tänkte att det skulle vara najs om man gjorde ett "skin" eller va det kallas till sina tags, alltså att istället göra målingar istället för tags. vene om det går. edit: om det går kan inte någon göra en soft emo. skulle bara vara coolt att se! Ochså tänkt på det ett tag... Ska nog göra en montana burk och ända grooves tags till min förra logo den gröna o lila med ett piller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Kom på en grej, tror att det är många som förväntade sig att man skulle kunna åka skateboard på San Andreas, så jag undrar om nån orkar lägga ner tid på att skapa en mod som gör så att man kan åka bräda, att trixa är inte lika viktigt (men inte så dåligt heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Kom på en grej, tror att det är många som förväntade sig att man skulle kunna åka skateboard på San Andreas, så jag undrar om nån orkar lägga ner tid på att skapa en mod som gör så att man kan åka bräda, att trixa är inte lika viktigt (men inte så dåligt heller). Det e inte så lätt att göra såna mods som alla tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det e inte så lätt att göra såna mods som alla tror Förväntar mig inget, förstår att det är svårt. ^^' Edit: En skön request, om nån kunde göra vissa av tatueringarna större! T.ex. LS-tatueringarna (right chest), skott/uzi (left chest), Grove St. (stomach), och kanske gravstenen och afrika tatueringarna också. Redigerad 21 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eftersom min topic blev låst och blev omdirigerad hit så vill jag gärna att någon lägger upp greenwood.txd. Glömde göra backup. Så snällalägg upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 23 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Eftersom ingen hav mig min request och jag gjorde fel så vill jag att om någon kunde lägga greenwood.dff omoddad så är den personen jätte snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 .kanske kan göra det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 .kanske kan göra det sen Snälla försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kan någon läggaupp player_torso.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Ok jag lägger upp både player torso och greenwood.dff nu (i samma zip fil ) i vilken img fil ligger greenwood ?? Redigerad 26 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok jag lägger upp både player torso och greenwood.dff nu (i samma zip fil ) i vilken img fil ligger greenwood ?? GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ok Skulle du kunna lägga upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag skulle skicka 200:- till mannen/kvinnan som gjorde det här åt mig. Hoppas du kan engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kan någon vara jävligt snäll och lägga upp greenwood.dff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Någon som kan konvertera dessa bilarna till SA http://www.gtamods.com/index.php?ModID=416&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Kan någon göra ett sånt här.--Suzuki PV Till GTA SA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nej inte en sådan en sån här ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Någon som kan zipa/rara "fam1.dff" från gta3.img och slänga upp här? Råkade ta bort den. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts