Tossie Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Skulle vilja att sladd spåren på bilen skulle stanna kvar längre och samma sak med röken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Halft omoget.. men är det inte någon som skulle kunna göra den motorsågs-dildon som finns på väggarna i Sexshopen i LV och ersätta den med motorsågen? Skulle vara väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det känns lite grann som att den här "samla ihop alla önskningar"-topicen inte är nån bra idé, det blir bara inlägg som inte tas på allvar, eller vad man nu ska säga... inläggen försvinner flera sidor bort och det blir bara en enda stor julklappslista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det känns lite grann som att den här "samla ihop alla önskningar"-topicen inte är nån bra idé, det blir bara inlägg som inte tas på allvar, eller vad man nu ska säga... inläggen försvinner flera sidor bort och det blir bara en enda stor julklappslista... Jag kan låva att ingen av dom här önskningarna kommer att gå i uppfyllese förutom några skins men dom håller topicarna rena från massa onödiga requests det är nog därför denna fins funkar som en damsugare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan inte någon göra en jävligt lång raksträcka så att man kan köra dragrace på den.. fast inte 402 m då utan ungerfär 4002 m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag kan låva att ingen av dom här önskningarna kommer att gå i uppfyllese förutom några skins men dom håller topicarna rena från massa onödiga requests det är nog därför denna fins funkar som en damsugare Vilket jag tycker är lite synd... seriösa moddare (tror jag iaf) hittade väl trådar med önskningar, vissa var tillräckligt bra för att påbörjas. Nu är det väl bara en "jag vill ha!!!! "-soptunna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag skulle vilja ha en Läder jacka där det står Hells Angels Där bak!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Crosshjälm med Crossglasögon? jag tycker liksom den ser töntig ut just nu Aaaaa håller med:D' och gärna nån volvo också en 142 eller en -97:as 850 turbo vit Redigerad 27 juli, 2005 av AdamN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kan någon fixa en Peugeot 307 till San Andreas. Min farsa har köpt en sån bil, och det skulle vara kul att se den i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Skulle nån kunna göra en folkrace bil eller rallycross bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nån som skulle ha väligheten att göra ett bil skin? Ja skulle vilja ha en Frod Mustang GT 500 (den dom har i Gone in 60 sec.) Ja tror att ja e kär i den bilen! Ford Mustang Shelby GT 500 -67 finns att ladda ner.. Tror den finns på www.gtagaming.com.. Kallas för övrigt Eleanor, som du nog vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Skulle nån kunna göra en folkrace bil eller rallycross bil Hade en dacia ombyggd till folkracebil i mafia förut, byggd efter tävlingsreglerna Helst skulle jag vilja se en volvo 164E -73 till GTA eller MAFIA, men det förblir nog endast drömmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zarz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag vet inte om jag efterfrågar eller frågar om det finns men jag har letat i ett par dagar nu efter en mod som gör så att man kan parkera så många bilar det fysiskt (så fysiskt det blir i ett datorspel) får rum i de olika garagen. Ville inte starta en ny tråd med risk för att bli flejmad heller >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vilket jag tycker är lite synd... seriösa moddare (tror jag iaf) hittade väl trådar med önskningar, vissa var tillräckligt bra för att påbörjas. Nu är det väl bara en "jag vill ha!!!! "-soptunna, eller? Seiösa moddare gör egna saker och sitter inte o väntar på att någon vill ha något, man gör det sj. då får man det man vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skulle vilja ha en mod eller något (om det går att göra) som fixar så att vapnenas ljud blir bättre och inte låter som "softairguns" typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 På gtagaming.com e ju readme filerna på tyska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) är det någon som kan göra så att bilarna Vincent, Intruder, Willard och Fortune har motorljud som bilen Premier, och så att Yosemite-bilen låter som Bobcat? Skulle vara evigt tacksam. Motorljuden i dom är ju som skruttbilar. Snälla? Redigerad 2 augusti, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag skulle va tacksam om nån la up en pt92 istället för 9mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag skulle va tacksam om nån la up en pt92 istället för 9mm Pt92 är 9mm desutom e pt92 ful li9knar en dålig kopia av beretta m9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag vill fortfarrande se ett par Timberlands och en Hoody Dragen över huvudet model. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts