^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare... Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det .finns ju en rullstol till VC som ersätter Faggio... nu när det finns dff-filter så borde någon kunna fixa in den i SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här är en enkel request: Texturera den här 3Dmodellen av Viggen, sätt dit alla dummies från Hydra, och lägg in den i SA.saab37.3DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hoppas någon kan hjälpa mig med detta... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry489549 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nån som kan checka filerna i San Andreas och se om dem hittar, surfare, bowling ställen eller nått i den stilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hoppas någon kan hjälpa mig med detta... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry489549 Testa båten? Gärna för mig har alla gta spelen (förutom gta Advance) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Testa båten? Gärna för mig har alla gta spelen (förutom gta Advance) Adda mig! jayleno88@hotmail.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killer_switch Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tjena jag undrar finns det ingen som Funderar på att bygga nya Vapen Modeler till GTA SA För dom som är inne i spelet är ju Extremt Fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tjena jag undrar finns det ingen som Funderar på att bygga nya Vapen Modeler till GTA SA För dom som är inne i spelet är ju Extremt Fula Det finns folk som håller på med det, ja. - - - - - EDIT: Förstår nu, inget mer om det. Redigerad 16 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hmmm... När och varför byttes namnet på denna topic? Hur menar du med det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Nån som kan göra ett par Ryder glasögonkopior, fast större. Vet inte hur enkelt/svårt det är. Tack Redigerad 18 juli, 2005 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hmm... en mod jag funderat på länge (ända sen jag lirade SA på PS2 för länge sen) vore om man kunde fixa ett camera hack så man kunde ha alla vanliga kameravinklar i tågen... Vet ej om det är möjligt... men om nån kunnat göra den camera hack som finns nu är det väll inte omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det skulle varit dö häftigt om nån kunde göra en ramp vid Tågbanan i öknen, så att när man kör på rampen med en motorcykel så landar man på tåget... Någon som kanske är duktig på modding och kan göra ett... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag vore oerhört tacksam om någon/några duktiga moddare skulle kunna göra om Hydran i SA till en JAS 39 Gripen. Jag har planet i plastmodell men har inte börjat med det pga. färgbrist :"> Ritningarna har jag, och kan scanna/fota om någon behöver dem. Vet ej om de kommer vara till hjälp, men jag är fullt redo att bidra om det skulle vara så. Här kommer ett fåtal bilder: Uppifrån, sida och front. Blueprints, mer eller mindre. Front, något uppifrån 2 st, från sidan. Hoppas de är till hjälp, och att någon är villig att göra detta. Vore som sagt mycket tacksam. Hade! //Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan inte någon göra hela världen till mig typ non som e bra snälla! (ironisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 HAHAHAHAHA det där var inte ens kul OT: kan inte nån göra om tåget så att det är en ramp fram o bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Börja inte spamma här också. Jag skulle vilja att någon gjorde en läder jacka. Redigerad 23 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Som sagt skulle det vara soft om nån kunde modda Desert Eaglen till en Colt Python Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 HAr några önskningar på bilar:P Ferarri F50 Pontiac Trans Am 88 Saab 95 Civil o Polic Vertion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Volvo 240 skulle varit skitfett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Volvo 240 skulle varit skitfett. Japp Eller en 940 Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts