_EmiL_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En hummer H2:wub: En Caddilac Escelade En chevrolet Impala -64 dessa bilar e allt, Dessa e de bilar som passar CJ bäst, och de e de snyggaste bilarna som finns... skulle bli evigt tacksam Jag får en känsla av att du är hipp hoppare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 För att göra saker klara. Vill ni ha denna tråd kvar så skriv endast förslag och önskningar. Denna tråd är skapad för att alla önskningar och förslag skulle hamna i en och samma tråd, istället för tio andra. Alltså, I Denna tråd gäller endast önskningar och förslag. Vill ni diskutera förslagen, skicka pm till han/hon som har skrivit önskningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Den här läckra bössan skulle jag vilja ha: http://www.waffen-schroeter.de/images/waffen/cp1.jpg Vector CP-1! Nån som kan göra en sån? Redigerad 4 juli, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Den här läckra bössan skulle jag vilja ha: http://www.waffen-schroeter.de/images/waffen/cp1.jpg Vector CP-1! Nån som kan göra en sån? Ser ut som en knallpulverpistol från yttre rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kan nån fixa så att man har magneten på helikoptern som man har i uppdraget när man snor helikoptern på militärplatsen? Sen skulle jag även vilja ha en likadan BMW som Tupac blev beskjuten i 1996 7 september. Gärna 2 olika modeller, en med kulhål i sig, en utan. Får jag dessa 2 modeller så är det möjligt att jag gör en dramatisering av Tupac's beskjutning 1996 som ägde rum på "The Strip" som även finns i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hmm? är det någon som har fått något som dom velat ha eller är denna topicen ganska onödig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hmm? är det någon som har fått något som dom velat ha eller är denna topicen ganska onödig? Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd. Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd. Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte. Jo det kan ju vara bra på ett sätt man slipper alla requests vid sidan av av massa d**ma ungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fotbolls tröjer med namn på hade suttit fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Eller något så man aldrig kan dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Iså fall kan man ju bara slå in fusk (om man ej vill dö). Och om du vill att någon ska göra fotbolls tröjorna kan du ju skriva lag + namn åxå Redigerad 5 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ser ut som en knallpulverpistol från yttre rymden Ja, och den är et verkligt handeldsvapen! Lite annorlunda, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm? är det någon som har fått något som dom velat ha eller är denna topicen ganska onödig? Precis, det verkar som många inte fått sina requests uppfyllda. Därför vore det bra om önskningarna är rimliga och om man funderar över om det går att genomföra innan man postar önskningen här. Tänk på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd. Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biohazard Hacker Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Iförgår när jag var ute och surfade på internet gick jag in på www.planetgrandtheftauto.com där inne hittade jag en intressant bil som hette super car och jag skulle vilja göra en egen sådan. Men vilka program ska jag andvända och var hittar jag dom. Kan någon skapa denna bil? 1.Bilen ska heta Xtreme Hazard 2.Den ska vara some en pansarvagn fast starkare(Inte utseendet) 3.Den ska bara finna på ett ställe i hela spelet och ska spawnas tillbaka senare. 4.den ska se ut som en cheetah eller något liknade ...Till Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skulle man inte kunna fixa en MP3 spelare till CJ? Så att man alltid kan lyssna på musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare... Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare... Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det .man ska inte skratta åt rullstolsbundna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .man ska inte skratta åt rullstolsbundna Skulle vara kul å sitta där i den och köra omkring på motorvägarna med den. Det var det jag tänkte när jag skrev självklart att man skrattar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En ny keps hade inte suttit fel då ALLA kepsar i San Andreas är riktigt fula, inte bara i färgerna utan mest i formen. Sen hade jag inte tackat nej till en GSXR1000 Ett tips till alla er som vil ha grejjer är att göra det sj! det är mycket bättre och inte särskilt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts