Joohnn Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Oj, jag menade sadler.ddf och .txt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joohnn Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag behövde visst inte sadler filerna. Men nu är det något cp med min taxi så den hoppar och får nitro så skulle jag gärna vilja att någon lägger upp taxi filerna . För det funkade visst inte med backupen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag behövde visst inte sadler filerna. Men nu är det något cp med min taxi så den hoppar och får nitro så skulle jag gärna vilja att någon lägger upp taxi filerna . För det funkade visst inte med backupen.. Säker på att du inte bara gjort så många taxiuppdrag som behövs för att den ska kunna göra så då? Dessutom är det inga dff/txd-filer som påverkar sånt, det ligger rätt säkert i main.scm. Knappast i texturerna eller polygonritningen till bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joohnn Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det förklarar en hel del.. ^^# Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det förklarar en hel del.. ^^# Misstänkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) En Mitsubishi Evolution skulle inte sitta fel, har haft en men har nog fått bort den på nå sätt, har kollat på gtagarage och modarkivet utan resultat. Nvm, hittade en på GTAInside nu Redigerad 7 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 En Jason voorhees mod vore coolt nån som vet om det finns nån sån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 jag skulle behöva backup på fcr900.dff och txt:n skulle nån kunna lägga på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 jag skulle behöva backup på fcr900.dff och txt:n skulle nån kunna lägga på dom? fcr900.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Tack MÅSTE lära mig att göra backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nån som har backup på BFOST.DFF & TXD, BMOST.DFF & TXD, WMYRI.DFF & TXD, WMYST.DFF & TXD? Råkade göra en tabbe och modda i mitt backup arkiv Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nån som har backup på BFOST.DFF & TXD, BMOST.DFF & TXD, WMYRI.DFF & TXD, WMYST.DFF & TXD? Råkade göra en tabbe och modda i mitt backup arkiv Tack i förhand. Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Varsågod Jag tackar,bockar och bugar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
33aa Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 kan någon göra en v70 till gta 4 ? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 kan någon göra en v70 till gta 4 ? Tack Är på min To-do-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 (redigerad) kan nån göra en puch dakota till san andreas skulle va jävligt grymt Redigerad 19 maj, 2011 av makaronmos 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts