The Joker Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det finns knappt någon här som vill/kan göra dom sakerna.. yamaha Aerox tror jag att jag har sett på någon sida men kan inte sägga vilken, tyvärr.. Prova och fråga på GTAforums.com ush då ingen vill göra en sådan ond sak.. SLAKT.. nja jag kasnke har en duett liggnas någonstans som jag hade gjort lite på Ska kolla, säger till om jag hittar den.. Haha, schysst av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag glömde göra backup på gta3.img till gta sa Kan någon lägga upp Uranus.dff & Uranus.txd här ?(Jag orkar inte installera om bara för att jag glömde göra en backup av gta3.img) Snälla Edit: Jag orkar inte vänta på ett svar, Jag installerar om sa Redigerad 3 september, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelw1 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej är det någon grymm på att modda?? iså fall skulle inte någon kunna göra en epa/a-traktor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 LunCh skulle ju kolla om han hade en, men har inte hört mer från honom.. Vill oxå ha en Epa/A-traktor till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jag hittade den inte tyvärr... jag får försöka med en ny någon dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Okej, fan då Men det är bra, gör en Epa nu Vill du ha bilder som mall eller så, kan jag ställa upp som donator! Redigerad 8 september, 2006 av The Joker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Jo det kan behövas lite bilder Redigerad 9 september, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Mopeder: Piaggio Ciao Suzuki K50 (gärna år 83 till 91) Crescent Compact Motorcyklar: Suzuki GT 250 Ducati Monster 400 Om någon skulle kunna fixa dom här åt mig (VICE CITY) så skulle jag bli väldigt glad. Redigerad 9 september, 2006 av SA-fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Okej, några bilder här då, har inga fler på just denna, men vill du ha fler så adda mig på msn; jonaslindgren91@... Eller säg till i tråden. Redigerad 9 september, 2006 av The Joker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Behöver en backup av veh_mods.IDE så fort som möjligt. Mitt spel har blivit helt knäppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 *Lämnar varsamt över veh_mods.IDE*veh_mods.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är gtasweden en mod som gör att hela spelet är på svenska? Plus att svenska reklamskyller finns med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är gtasweden en mod som gör att hela spelet är på svenska? Plus att svenska reklamskyller finns med? Vad var det du ville? GTA Sweden TC gör om hela spelet, för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 BUMP!!!!!! Behöver ha phoenix handling!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Behöver jeansdenim.txd filen ! thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
futte Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hej, skulle någon kunna göra en Yamaha Aerox åt mig ? nåt liknande: http://www.nappet.se/images/104527/large.jpg sen skulle det va grymt om någon kunde göra typ en kross hjälm eller något.. min msn gujja_@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hej är det någon grymm på att modda?? iså fall skulle inte någon kunna göra en epa/a-traktor?? Det finns en "Epa-Traktor" som heter "Slamvan" i San Andreas. Kl 20:00 till 21:00 vid Gant Bridge finns det några "Slamvan" som kör omkring! Okej, några bilder här då, har inga fler på just denna, men vill du ha fler så adda mig på msn; jonaslindgren91@... Eller säg till i tråden. Om du ska göra en "Epa-Traktor" kan du ta bilderna på den där "Epa-Traktorn" och ändra Textures på Slamvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det finns en "Epa-Traktor" som heter "Slamvan" i San Andreas. Alla vet vad en slamvan är. Men det är ingen epatraktor. Och dessutom, jag vill gärna ha en supra, men Jester är ju en supra. Men Jag vill ändå ha en. För bilarna där är så opersonliga och utanvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joohnn Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Det skulle sitta fint med orginal gta3.img filen Någon som kan lägga upp den? <San Andreas> Redigerad 28 december, 2006 av Joohnn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det skulle sitta fint med orginal gta3.img filen Någon som kan lägga upp den? <San Andreas> Du, den ligger på ca 1 gig. Inget man laddar upp, du får helt enkelt ominstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts