Merkky Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det ända sättet är väl nog att någon modellerar en ungefär Kopia, Om inte det på något sätt går att konvertera ut alla fordon i LCS. ZinteX, och Jeansdenim till dig. jeansdenim.zip Jo det förstås, men det vore kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Hejsan alla moddare Jag undrar om ni kan göra en moped åt mig till gta sa så här ser den ut: röda http://img191.imageshack.us/my.php?image=monkeyrdef8.jpg blåa http://img178.imageshack.us/my.php?image=monkeyblgf6.jpg jag vill hellst att ni gör den röda för jag har en sån. men även den blåa tacksam om ni kan fixa en Om ni vill försöka kan jag skicka mer bilder Redigerad 1 augusti, 2006 av Tony32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joel1101 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag skulle vilja ha en Derbi Senda Xtreme eller en motorhispania Ryz som erstätter sanches Och en yamaha Aerox som ersätter fiaggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Lol, alla gör requests men verkar inte som nån kan göra dom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Skulle vilja ha ett askin till gta3 med Svarta kängor (gärna Dr martens med vita skosnören), läderjacka med nitar, jeans med revor över knäna och lite andra ställen och svart hår. en kängpunkare. Sedan om någon skulle kunna fixa så att man inte blir efterlyst när man begår brott. Redigerad 15 augusti, 2006 av Wiiezard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Skulle vilja ha ett askin till gta3 med Svarta kängor (gärna Dr martens med vita skosnören), läderjacka med nitar, jeans med revor över knäna och lite andra ställen och svart hår. en kängpunkare. Sedan om någon skulle kunna fixa så att man inte blir efterlyst när man begår brott. Ladda upp player-filen så ska jag se vad jag kan göra, lägg den i en ZIP. Och du vet väl var man laddar upp här på forumet? borde väl ligga i GTA III\models\generic\ eller GTA III\skins Och sedan, det skulle behöva modifieras i Main.scm, vilket få kan på den här sidan. Redigerad 15 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ladda upp player-filen så ska jag se vad jag kan göra, lägg den i en ZIP. Och du vet väl var man laddar upp här på forumet? borde väl ligga i GTA III\models\generic\ eller GTA III\skins Och sedan, det skulle behöva modifieras i Main.scm, vilket få kan på den här sidan. För att vara ärlig så vet jag inte man lägger upp filer här, jag blev medlem igår...varför behövs editering i main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 För att vara ärlig så vet jag inte man lägger upp filer här, jag blev medlem igår...varför behövs editering i main.scm? För att ta bort möjligheten att polisen jagar en Och hur du lägger upp filer ser du här under där du skriver, där du ser bläddra... Tryck där och leta upp och sen Add this attachment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) För att ta bort möjligheten att polisen jagar en Och hur du lägger upp filer ser du här under där du skriver, där du ser bläddra... Tryck där och leta upp och sen Add this attachment. Här kommer filen. Jag bugar och bockar, förvånad över att jag fick svar så fort. Tack. player.zip Redigerad 15 augusti, 2006 av Wiiezard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Finns det nån här som vet om det finns nån honda mt5 till San Andreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Här kommer filen. Jag bugar och bockar, förvånad över att jag fick svar så fort. Tack. player.zip .varsågod. Ska se vad jag kan göra, men... I morron. Edit: Såg ut som det var fel skinnfil, den såg så liten ut. Redigerad 17 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joel1101 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag skulle vilja ha en Derbi Senda Xtreme eller en motorhispania Ryz som erstätter sanches Och en yamaha Aerox som ersätter fiaggo Snääääla!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hehe jag vill fortfarande ha en Duett-Epa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag skulle vilja ha en Derbi Senda Xtreme eller en motorhispania Ryz som erstätter sanches Och en yamaha Aerox som ersätter fiaggo Snääääla!!!! Det finns knappt någon här som vill/kan göra dom sakerna.. yamaha Aerox tror jag att jag har sett på någon sida men kan inte sägga vilken, tyvärr.. Prova och fråga på GTAforums.com Hehe jag vill fortfarande ha en Duett-Epa ush då ingen vill göra en sådan ond sak.. SLAKT.. nja jag kasnke har en duett liggnas någonstans som jag hade gjort lite på Ska kolla, säger till om jag hittar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skulle någon kunna lägga upp en handling fil till Blistac som gör bilen till ungeför 170 km/h... har en Audi TT som var övertrimmad. Den gick i 290... var inte så kul o köra den då. Orginal handlingen till den accepteras också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skulle någon kunna lägga upp en handling fil till Blistac som gör bilen till ungeför 170 km/h... har en Audi TT som var övertrimmad. Den gick i 290... var inte så kul o köra den då. Orginal handlingen till den accepteras också! Ta handling line från någon sportbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Skulle någon kunna lägga upp en handling fil till Blistac som gör bilen till ungeför 170 km/h... har en Audi TT som var övertrimmad. Den gick i 290... var inte så kul o köra den då. Orginal handlingen till den accepteras också! haha det måste bara var jgem, polarn från ascen han har alltid övertrimmade bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 haha det måste bara var jgem, polarn från ascen han har alltid övertrimmade bilar Typ... den va med i gta-sweden pre realese 2. Skittråkigt. Blien är ju så jävla fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 haha det måste bara var jgem, polarn från ascen han har alltid övertrimmade bilar Pssst. Ingen som har sagt att din signatur är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Pssst. Ingen som har sagt att din signatur är för stor? vad alla ska klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts