C_J Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jo.. jag har kollat där också, men filerna verkar borttagna från siten.. testa själv att ladda ner dom så ser du vad jag menar =/ Shit..Det glömde jag bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag efterlyser en rock, hälst svart. Till den vill jag ha en Cowboy hatt som också är svart, men denna skall ha en vit rand alldeles vid kanten där själva "skärmen" går ihop med huvudet. Skulle uppskatta om någon kunde ordna det till mig ;D You never know, some day I may pay you back! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ryders keps skulle jag vilja ha.. Eller den kanske finns nånstans redan ? Nån som vet vad den filen heter i player.img ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jo, jag kommer med en till request...om ni har lust så prioritera den här requesten före den första (den med rocken o det). Om någon kan lägga ihop texturen på BMW M3 GTR konverteringen (Finns att ladda ner på gtainside.de, under SAN ANDREAS >> Cars >> BMW >> BMW M3 GTR Så att jag slipper åka till TransFender och köpa Paintjob 3 (Som är blå och vit). Kortfattat: ladda ner BMW M3 GTR och lägg ihop elegy.txd och elegy3.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag skulle vilja ha såna här dr martens http://www.lbs-hartberg.ac.at/schueler/3hwsl/fruehwirth/doc2.jpg och sen en tuppkam,inte mohikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag skulle vilja ha såna här dr martens *BILD* och sen en tuppkam,inte mohikan punkare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Kan man lägga in VC bilar i SA utan att modifiera dom? Lägger i lite fel tråd, eftersom detta är requesttråden, men jag ville inte göra en ny tråd Ännu mer oftopic: Hur lägger man in egna låtar i SA? Hittar ingen mapp som heter User Tracks.. Redigerad 9 juli, 2006 av The Joker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kan man lägga in VC bilar i SA utan att modifiera dom? Lägger i lite fel tråd, eftersom detta är requesttråden, men jag ville inte göra en ny tråd Ännu mer oftopic: Hur lägger man in egna låtar i SA? Hittar ingen mapp som heter User Tracks.. Gå in i mina mina dokument, GTA Sanadreas userfiles och där finns en map som heter User Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Gå in i mina mina dokument, GTA Sanadreas userfiles och där finns en map som heter User Tracks Det är ju det jag inte hittar? Finns ingen mapp som heter GTA Sanandreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag har en Request.. En modd som gör så att man kan flyga hur högt som helst... och otroligt snabbt.. Jag har till och med skrivit en tråd om detta men fick inge svar.. Snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag håller med dig ALER700! Det var dåligt att dom satte dit en begränsning på höjden! Jag vill hoppa fall skärm från cirka 10000 meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag håller med dig ALER700! Det var dåligt att dom satte dit en begränsning på höjden! Jag vill hoppa fall skärm från cirka 10000 meter Jag har ett sätt tror jag att hoppa fallskärm.. jag har en tranier som har inbyggd jetpack.. Sätt igång den och åk upp... eller med den tranier kunde man ändra gravitationen.. Sätt på lägsta så flyger allt upp och när man är på önska höjd så återställ graviteten så faller du som vanligt..... Men det skulle vara kul att flyga upp så högt... Utan hjälp medel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ack ack.. Kämpade lite, med den där "Flyga högt modden" Fick hydran att gå en aning snabbare men vet inte om den flög högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ack ack.. Kämpade lite, med den där "Flyga högt modden" Fick hydran att gå en aning snabbare men vet inte om den flög högre. Hastigheten är inge svår att ändra för mig. det är höjden?? Vilken kombination ska man ändra för höjden?? Vilket trassel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hastigheten är inge svår att ändra för mig. det är höjden?? Vilken kombination ska man ändra för höjden?? Vilket trassel Lite allt möjligt, antagligen göra det lättare t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Lite allt möjligt, antagligen göra det lättare t.ex. Jo, jag försökt att lätta på planet och höja hastigheten.. Men inget vidare i resultat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Original jeansdenim.txd plz :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tkr att det skulle vara riktigt trevligt om nån trevlig själv kunde modda fram Manchesen (stavning), den nya crossen i LCS till SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Jag tkr att det skulle vara riktigt trevligt om nån trevlig själv kunde modda fram Manchesen (stavning), den nya crossen i LCS till SA! Det ända sättet är väl nog att någon modellerar en ungefär Kopia, Om inte det på något sätt går att konvertera ut alla fordon i LCS. ZinteX, och Jeansdenim till dig. jeansdenim.zip Redigerad 13 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det ända sättet är väl nog att någon modellerar en ungefär Kopia, Om inte det på något sätt går att konvertera ut alla fordon i LCS. ZinteX, och Jeansdenim till dig. jeansdenim.zip danke schön:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts