darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hmmm... En hoverdrone skulle sitta fint: http://www.propstore.co.uk/images/products/359/HoverDrone1a.jpg Som ersätter polishelikoptrarna. Sen skulle man kunna rida dom som i Dark Angel, istället för att sitta i dom. http://www.propstore.co.uk/images/products/359/HoverDrone5a.jpg Kanske lite kvinnliga skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Någon som kan lägga upp suit1grey.txd? Darkjak, vem skulle vilja göra en sån mod? Töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Någon som kan lägga upp suit1grey.txd? Darkjak, vem skulle vilja göra en sån mod? Töntigt. En liknande fans till VC (eller GTA3) innan, fast som liknade en sikorsky cypher. Så visst finns det folk som vill göra sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vita brallor där det står 2PAC med nån skrivstil på sidan av ena byxbenet. Annars är vita brallor välkomna överhuvudtaget... =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
laven Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nån som skulle ha väligheten att göra ett bil skin? Ja skulle vilja ha en Frod Mustang GT 500 (den dom har i Gone in 60 sec.) Ja tror att ja e kär i den bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nån som skulle ha väligheten att göra ett bil skin? Ja skulle vilja ha en Frod Mustang GT 500 (den dom har i Gone in 60 sec.) Ja tror att ja e kär i den bilen! Den e asläcker! Tror de e en sån jag har till VC! Sen skulle man vilja att FBI får köra omkring i en Lincoln Towncar Kanske en verklig hoj, som t ex en Kawasaki Ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
laven Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 FAN darkjak! du har bra smak!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 FAN darkjak! du har bra smak!!!!! Menar du allvar? I så fall TACK! Så du håller med om Hoverdronen också? Eller bara om bilen och MC:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
laven Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 ALLT!!!! Ford Mustang Shelby GT 500 (Eleanor) ser ut såhär för ni som inte vet de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är det möjligt att modda så man kan gå in i Sweet's hus? Jag vet inte varför men jag vill väldigt gärna gå in där... =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Crosshjälm med Crossglasögon? jag tycker liksom den ser töntig ut just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Någon som skulle vilja göra om läderbyxorna på Victim till vita läderbyxor med hål på knäna/låren och ett nittbälte ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ALLT!!!! Ford Mustang Shelby GT 500 (Eleanor) ser ut såhär för ni som inte vet de! Denna VILL jag ha i SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Någon borde göra om jackan, byxan och hatten på D&S till rosa, och om det går skulle man kunna lägga till en fjäder på hatten D skulle man se ut som en äkta PIMP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Är det nån som vet ett lätt och smidigt program(jag är inte särskilt duktig ) för att lägga till/ändra öar osv Och bilar Redigerad 1 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) En liknande fans till VC (eller GTA3) innan, fast som liknade en sikorsky cypher. Så visst finns det folk som vill göra sånt. http://img64.imageshack.us/img64/4953/icncypher8lh.jpg ... 3ds.zip Redigerad 1 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag skulle vilja önska efter (ge förslag på en sak). Det är en lååååååååååååång jäkla rakstrecka där man kan köra fort som innihelv*te, eftersom jag bruckar modda bilarna i handlig.cfg (jättesvårt, inte sant?) så de går jättefort, men det är ganska svårt att testa dem då det inte finns någon bra raktstrecka i spelet. Så jag skulle bli evigt glad om någon kunde göra en rakstrecka som är lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag skulle vilja ha en Ford Galaxie!! -64 Big Block!! MUMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nån som skulle ha väligheten att göra ett bil skin? Ja skulle vilja ha en Frod Mustang GT 500 (den dom har i Gone in 60 sec.) Ja tror att ja e kär i den bilen! Men ffs sök på google finns minst 10 st mustanger som den i filmen, och det heter inte skin till bilar... skins är bara omgjorda texturer inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En hummer H2:wub: En Caddilac Escelade En chevrolet Impala -64 dessa bilar e allt, Dessa e de bilar som passar CJ bäst, och de e de snyggaste bilarna som finns... skulle bli evigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts