Mervin Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Någon som har original main.scm? Skicka mail till mig "Martin.Persson90@hotmail.com"... Orkar inte ominstallera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kan inte någon göra ett verktyg som man kan bläddra på SA-DVD och kopiera t.ex. main.scm filen därifrån istället för att någon ska skicka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Ähum, n/m. Borta. Redigerad 23 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 jag skulle vilja ha sanchez fast utan lysen eller en pitbike(minicross) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) jag skulle vilja ha sanchez fast utan lysen eller en pitbike(minicross) På moddarkivet.se så e det en som gör/har gjort en minicross. EDIT: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=597 Redigerad 3 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 På moddarkivet.se så e det en som gör/har gjort en minicross. EDIT: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=597 tackar,men inte en sån mini minibike:P den ska helst va lite större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 tackar,men inte en sån mini minibike:P den ska helst va lite större Jag tror tyvärr att det är det bästa du kan få. Det är extremt sällan som någon gör något som har requestats här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qrush Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Någon som kan göra en Honda MT5 av crossen? Bilder: http://212.112.182.19/images/98/9811336386.jpg http://212.112.182.19/images/98/9873875440.jpg http://212.112.182.19/images/94/9417854243.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hallå, finns det någon som vet var man kan hitta jetplanet som är med i x-men? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Och här kommer nu skamlös reklam: Hur man exporterar från Sketchup till SA Hur man använder SAAT för att ändra ljud i SA Dessa guider har nog requestats många gånger här. Redigerad 11 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Efterlyser Sultan TXD och DFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Efterlyser Sultan TXD och DFF! Nu är du värdig att få det du söker. Varsegod sultan.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Haha, stort tack =) Värdelöst när man lägger in en bil å bara gör backup på 50% av orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Arsenals Tröjor och shorts någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Arsenals Tröjor och shorts någon? Inte så många kvar som moddar GTA här. Men jag skulle kunna försöka Med tröjjan då. Edit: Ähh.. Orka. Hittade en där det fanns både shorts och tröjja. länk ->HENRY<- länk Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag skulle vilja önska efter (ge förslag på en sak). Det är en lååååååååååååång jäkla rakstrecka där man kan köra fort som innihelv*te, eftersom jag bruckar modda bilarna i handlig.cfg (jättesvårt, inte sant?) så de går jättefort, men det är ganska svårt att testa dem då det inte finns någon bra raktstrecka i spelet. Så jag skulle bli evigt glad om någon kunde göra en rakstrecka som är lång. Motor vägarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Gaah ja blir så trött på att jag inte gjorde några backups när ja moddade förra året... någon vänlig själ som vill lägga upp handling.cfg, carmods.dat, vehicles.ide och carcols.dat ? Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Gaah ja blir så trött på att jag inte gjorde några backups när ja moddade förra året... någon vänlig själ som vill lägga upp handling.cfg, carmods.dat, vehicles.ide och carcols.dat ? Stort tack! Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Jo.. jag har kollat där också, men filerna verkar borttagna från siten.. testa själv att ladda ner dom så ser du vad jag menar =/ Redigerad 22 juni, 2006 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Var kan man få tag på den svenska landslagsuniformen? (fotboll) Eller var kan man hitta en FC Barcelonatröja? (Fotboll alltså) Redigerad 23 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts