Xersize Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 I affären Victim (San Andreas) så finns det en beige hoody-tröja (längst upp på listan) och jag tror nog att den skulle bli häftigare om någon gjorde den svart eller röd. Någon som kan/vill/orkar fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 I affären Victim (San Andreas) så finns det en beige hoody-tröja (längst upp på listan) och jag tror nog att den skulle bli häftigare om någon gjorde den svart eller röd. Någon som kan/vill/orkar fixa? Den är grymmaste som den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Den är grymmaste som den är! Det är bara det att jag hade lyckats fixa en rätt så cool gubbe, och allt som fattades var en svart, uppdragen hoody. Men den var beige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är bara det att jag hade lyckats fixa en rätt så cool gubbe, och allt som fattades var en svart, uppdragen hoody. Men den var beige... Har du prövat black hoody då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 En space marine dräkt från warhammer 40.000 skulle vara väldigt grymt. så har ser dom ut: http://www.gamereactor.se/bilder/?textid=2810&id=18395 (bild 3 och 5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Har du prövat black hoody då? Japp, men behöver en nerdragen hoody. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Japp, men behöver en nerdragen hoody. Huvan är nerdragen på black hoody. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det är bara det att jag hade lyckats fixa en rätt så cool gubbe, och allt som fattades var en svart, uppdragen hoody. Men den var beige... Med luva på huvet? finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Finns det en modd så att man kan ha luva på huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Finns det en modd så att man kan ha luva på huvudet? Njao tror det ska leta runt för ja har ett minne av att ja sett det nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja det skulle också sitta fint. Eller fotbolls skortor som det står CJ på ryggen Tycker det ska stå "Johnsson" på ryggen, sen ett nummer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Njao tror det ska leta runt för ja har ett minne av att ja sett det nånstans. Säg till om du hittar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kinget Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Försöker hitta ett par moddade byxor, i läder. Helst latex? Har försökt göra egna, men det skiter sig när jag ska importera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Någon som har nån bra bild på mattsvart skinn???¿¿¿ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Huvan är nerdragen på black hoody. Jag menade att kedjan på bröstet ska vara neddragen. Fårstår du hur jag tänker mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag menade att kedjan på bröstet ska vara neddragen. Fårstår du hur jag tänker mig? Ja jag fattar. Crille jag har fortfarande inte hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ja jag fattar. Crille jag har fortfarande inte hittat. Tror ni att det går att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Någon som skulle kunna göra en Duett A-traktor till GTA: SA? Hade tyckt det varit skitfränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag började faktiskt att bygga på en duett. Men sen formaterade jag om datorn så då försvann den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Jag började faktiskt att bygga på en duett. Men sen formaterade jag om datorn så då försvann den :/ Fan de va synd Du kan ju börja göra en igen Edit: Nån annan som kan göra? Redigerad 26 mars, 2006 av The Joker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts