Reve Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Injectat Gang_warfare? vad e de då? Det är när man lägger in modden i ett savegame så man slipper starta nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Aha då vet jag! EDIT: Söker nya Taxi Texturers eller Ny Taxi till SA Redigerad 7 november, 2005 av iwe12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Den volvo v70 polisbil och vanliga bilen vill jag ha konverterad till SA om någon snäll skäl skulle vilja göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Den volvo v70 polisbil och vanliga bilen vill jag ha konverterad till SA om någon snäll skäl skulle vilja göra det. Det ska vara gjort i och med Gta Sweden! Släpps antagligen när Gta Sweden är klart! När det blir får någon ansvarig för projektet svara på! Aha då vet jag! EDIT: Söker nya Taxi Texturers eller Ny Taxi till SA Finns att hitta på Gta3.net! Redigerad 26 november, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Då drar jag väl upp det här om man kan kalla det det. Nån som vet om det finns nån mod som tar bort gränsen på hur många medlemmar man kan rekrytera? Eller ökar den(mer än 7 d.v.s.)? Har tänkt ända sen PS2-tiden på att springa runt med massvis med folk...som en armé. Redigerad 19 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Ja vill påminna om att jag järna tar emot reklam på 256x128 / 512x256 storlek <{POST_SNAPBACK}> Jag frågar här med. Jag håller på med att göra "hela" sverige till GTA San Andreas och undrar om det e någon som skulle vilja göra lite reklam (asså små bilder) eller hjälpa till på något annat sätt. http://www.gta-sweden.com/forum/index.php?...topic=292&st=20 Redigerad 19 januari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Då drar jag väl upp det här om man kan kalla det det. Nån som vet om det finns nån mod som tar bort gränsen på hur många medlemmar man kan rekrytera? Eller ökar den(mer än 7 d.v.s.)? Har tänkt ända sen PS2-tiden på att springa runt med massvis med folk...som en armé. Kan ju alltid skriva in kinkytheme koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kan ju alltid skriva in kinkytheme koden Sextemat? Ajuste, men finns det nån mod som gör att man kan rekrytera ballas också och att de inte skjuter på en? Testa rekrytera alla koden men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag skulle vilja hitta nån älder model av bmw 318 eller volvo 144/142 eller liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sextemat? Ajuste, men finns det nån mod som gör att man kan rekrytera ballas också och att de inte skjuter på en? Testa rekrytera alla koden men det funkade inte. Ja kan rekrytera dom med rekrytera alla koden. Annars kan du ju byta ut dina GSF skins mot Ballas om du har pc.(har för mig att du hade både och?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) KAN NÅN LÄGGA UPP GTA3.IMG SÅ JAG KAN KÖRA ONLINE OCH MODAT Redigerad 23 januari, 2006 av Gta::::Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 KAN NÅN LÄGGA UPP GTA3.IMG SÅ JAG KAN KÖRA ONLINE OCH MODAT INGEN kommer att lägga upp den... Den är på ca 1 gig! Du får helt enkelt installera om GTASA, och kopiera din moddade gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Smart tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag skulle behöva en bild på ett krossat fönster till min bil jag gör i zmodeler. Det skulle vara skjyst om någon kunde lägga upp någon bra bild O.B.S det måste vara vit bakgrung på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag skulle behöva en bild på ett krossat fönster till min bil jag gör i zmodeler. Det skulle vara skjyst om någon kunde lägga upp någon bra bild O.B.S det måste vara vit bakgrung på bilden. Jag hittade en bra bild tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mydoc Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det skulle inte sitta fel med en Stylad 740 TIC eller en Stylad BMW 318ik -89 eller kanske en Volvo 940 TIC Jag ÄLSKAR dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Sånt kan du hålla för dig själv. Inget man requestar här, det är både omoget och onödigt oavsett hur mycket det än var ironi. /A.A Redigerad 28 januari, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Sånt kan du hålla för dig själv. Inget man requestar här, det är både omoget och onödigt oavsett hur mycket det än var ironi. /A.A Undrar vad som stod där!? Ingen som vill göra reklam, ^^ se posten innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Sånt kan du hålla för dig själv. Inget man requestar här, det är både omoget och onödigt oavsett hur mycket det än var ironi. /A.A Förlåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag hittade en bra bild tillslut. Du kan edita posten eller radera den instället för att skriva en till ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts