Reve Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja skulle vilja ha nytt tåg som ser lite mer Ghetto ut typ som detta. Skulle passat bättre i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los_santos Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Här e greenwoo.txd Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har lyckats modda utan vidare koll och glömt backupa så att spelet krashar men jag tror det var vapen filerna i ett paket som gjorde det så ifall någon snäll människa har lust att lägga upp följande: micro_uzi.dff micro_uzi.txd tec9.dff tec9.txd mp5lng.dff mp5lng.txd colt45.dff colt45.txd silenced.dff silenced.txd desert_eagle.dff desert_eagle.txd sniper.dff sniper.txd weapon.cfg (notera att ni inte behöver lägga upp original utan ni kan lägga upp ex. Grims vapen om ni använder dom) Så ger jag er en kram! eller liknande tongue.gif visst var det otroligt klantigt men snälla snälla hjälp smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har lyckats modda utan vidare koll och glömt backupa så att spelet krashar men jag tror det var vapen filerna i ett paket som gjorde det så ifall någon snäll människa har lust att lägga upp följande: micro_uzi.dff micro_uzi.txd tec9.dff tec9.txd mp5lng.dff mp5lng.txd colt45.dff colt45.txd silenced.dff silenced.txd desert_eagle.dff desert_eagle.txd sniper.dff sniper.txd weapon.cfg (notera att ni inte behöver lägga upp original utan ni kan lägga upp ex. Grims vapen om ni använder dom) Så ger jag er en kram! eller liknande tongue.gif visst var det otroligt klantigt men snälla snälla hjälp smile.gif *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Janos79 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tja... Nån snäll själ som har buffalo orginial dff och txd? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hoppas detta e rätt infernus dff nu bara obs! den e till vc infernus.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Å här e infernus txd till vcinfernus.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) HÄR finns lite backups. OBS: servern är bara igång när jag har min dator igång Redigerad 25 oktober, 2005 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los_santos Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad hetter fullface helmet i img? för jag hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Har lyckats modda utan vidare koll och glömt backupa så att spelet krashar men jag tror det var vapen filerna i ett paket som gjorde det så ifall någon snäll människa har lust att lägga upp följande: micro_uzi.dff micro_uzi.txd tec9.dff tec9.txd mp5lng.dff mp5lng.txd colt45.dff colt45.txd silenced.dff silenced.txd desert_eagle.dff desert_eagle.txd sniper.dff sniper.txd weapon.cfg (notera att ni inte behöver lägga upp original utan ni kan lägga upp ex. Grims vapen om ni använder dom) Så ger jag er en kram! eller liknande tongue.gif visst var det otroligt klantigt men snälla snälla hjälp smile.gif Du kan ju bara ladda ner mitt pack annars... ända i din lista som inte finns i mitt pack e colt45 men den kommer ersättas med en beretta i vol II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 En FET färja skulle sitta bra... Kanske nån vill färdigställa Flammans färja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tjo jag igen =) någon schysst snubbe som har lust att lägga upp scripts.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebbowich Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nån mer än jag som skulle fixa om Hockey-Mask? skulle vara fränt om man kunde modda om den så den ser ut som Jason's från Fredag 13! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Skulle någon kunna göra en tröja från något allsvenskt fotbolllslag! Eller landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Kan nån göra en gitarr som byter ut golfklubban? snälla , det skulle vara ascoolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Kan nån göra en gitarr som byter ut golfklubban? snälla , det skulle vara ascoolt. Till SA eller VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HackerMattsson Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Finns det ingen här som kan göra en mod på sanchezen till tex. en Reiju Drac eller en MH Furia? Skulle sitta fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nån som vill göra om Bandit till en snöskoter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 GÖR ETT NYTT TÅG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) GÖR ETT NYTT TÅG! Om någon listar ut hur man gör så kan ju det där X2000:et som någon höll på med bli klart. EDIT: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32294 Redigerad 29 oktober, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts