speedez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Snygg va den iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Någon som vill texturera detta vapen. Hm... Dubbelpipigt ljuddämpat pumphagel??? Weird! But nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ingen som vill requseta lite vapen? börjar snart få slut på ide'er, har ett par som jag funderar på gör iaf inte ak5 eller ak4 dom e så jävla fula eller något annat vapen som svenska militären använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ingen som vill requseta lite vapen? börjar snart få slut på ide'er, har ett par som jag funderar på gör iaf inte ak5 eller ak4 dom e så jävla fula eller något annat vapen som svenska militären använder Ok...denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Ingen som vill requseta lite vapen? börjar snart få slut på ide'er, har ett par som jag funderar på gör iaf inte ak5 eller ak4 dom e så jävla fula eller något annat vapen som svenska militären använder Du skulle kuna göra ny nightvision eller: fast lite mer "oplastleksakig", finns ju dock ej ritningar. Eller något laser eller prism vapen (lite red alert insperation), fast det kanske blir lite svårt å fixa. EDIT: Har du gjort någon flamethrower än? Annars skulle du kunan göra en sån. Redigerad 7 oktober, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Du skulle kuna göra ny nightvision eller: fast lite mer "oplastleksakig", finns ju dock ej ritningar. Eller något laser eller prism vapen (lite red alert insperation), fast det kanske blir lite svårt å fixa. EDIT: Har du gjort någon flamethrower än? Annars skulle du kunan göra en sån. Ska göra eldkastare till vol III med en supersoker med fast tejpad zippa tändare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Ingen som vill requseta lite vapen? börjar snart få slut på ide'er, har ett par som jag funderar på gör iaf inte ak5 eller ak4 dom e så jävla fula eller något annat vapen som svenska militären använder Som jag requestade innan: Vector CP-1 Och om du vill göra mig en STOR tjänst: Texturera mitt drakenplan åt mig... Redigerad 8 oktober, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Som jag requestade innan: Vector CP-1 Och om du vill göra mig en STOR tjänst: Texturera mitt drakenplan åt mig... UUsh så kosntiga vapen ni requestar liknar ju leksaks vapen hitta lite cool vapen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hittade mitt när jag sökte på super weapon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hej skulle någon kunna berätta för mig vilka filer jag ska använda för att göra om polis bilarna inta bara färgen uttan mönstret på dom oxå wore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 UUsh så kosntiga vapen ni requestar liknar ju leksaks vapen hitta lite cool vapen ^^ Den e typ inte konstigare än P90 O den finns på riktigt. Användes i Dark Angel Kan du hitta på nåt bättre, så varsågod, men jag tror att nästan alla andra bössor har gjorts tio gånger om... Kanske en AR34:a från Perfect Dark: http://www.planetnintendo.com/perfectdark/pd/guides/mission16_14.jpg Tycker det är så oerhört trist me folk som gör vapen som redan har gjorts... Vill ha så många vapen som möjligt att välja bland då jag laddar ner, istället för tio likadanna, som alla skryter om att dom har nån omärkbar smådetalj som dom andra saknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Den e typ inte konstigare än P90 O den finns på riktigt. Användes i Dark Angel Kan du hitta på nåt bättre, så varsågod, men jag tror att nästan alla andra bössor har gjorts tio gånger om... Kanske en AR34:a från Perfect Dark: http://www.planetnintendo.com/perfectdark/pd/guides/mission16_14.jpg Tycker det är så oerhört trist me folk som gör vapen som redan har gjorts... Vill ha så många vapen som möjligt att välja bland då jag laddar ner, istället för tio likadanna, som alla skryter om att dom har nån omärkbar smådetalj som dom andra saknar... Jo den är konstigare, den ser ut att ha små blinkande jul lampor på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Om det är p90:n du menar som du tyckte hade små blinkande lampor så kan jag säga att det är magasinet med skott som du ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Om det är p90:n du menar som du tyckte hade små blinkande lampor så kan jag säga att det är magasinet med skott som du ser Nej jag menade pistolen han visade, dessutom har jag redan gjort p90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej jag menade pistolen han visade, dessutom har jag redan gjort p90 Blinkande...lampor? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Grim(back vaför sätter du alltid "på-tejpade" grejor på dina vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Hej på er! någon som skulle kunna klippa de här blueprintsen till ducatin? och är det någon som vet var jag kan hitta blueprints på en snöskoter? Redigerad 11 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hej på er! någon som skulle kunna klippa de här blueprintsen till ducatin? och är det någon som vet var jag kan hitta blueprints på en snöskoter? Snöskoter Jävla bra ide gör den till vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Snöskoter Jävla bra ide gör den till vc Eller inte. till SA då de finns ökenmark som man kan göra om till fjäll.. NÅGON SOM HAR SILENCED.INF ( tror de va så.. inte txd eller dff iad. den andra . siktet. ) RÅKADE RADERA NÄR JA FIXA GRIMS UNDERBARA PAKET! (:!!! Redigerad 11 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ingen som vill requseta lite vapen? börjar snart få slut på ide'er, har ett par som jag funderar på gör iaf inte ak5 eller ak4 dom e så jävla fula eller något annat vapen som svenska militären använder Du kan väll göra en stridsvagn det är ett vapen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts