Drewek Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tjena tjena Jag e ny här jag har försökt att göra Audi bilar till Sa, det gick inte så bra orkar inte försöka igen. Kan någon göra Audi bilar till Sa istället för mig? jag har några blueprint Tex Audi A8 1994-2000 Tack på förhand Kolla på modding sidor Innan du frågar här. Bör ju finnas en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Fixa bort "blurret" när man kommer upp i hög fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunderstorms Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Är det någon som vet eller har lust att göra en volvo Xc70 till GTA sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Är det någon som kan göra lite kombimodeller i san andreas? typ Audi RS2 tycker att det e för få kombibilar i sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Är det någon som vet eller har lust att göra en volvo Xc70 till GTA sa? Det är väl bara att be Sajko ta sin V70, texturera om den och konvertera den till SA... Maila Sajko! Här är en request som inte borde vara så svår att genomföra... Kan nån färdigställa mitt Drakenplan? Det som ska göras är att Texturer o dummies ska dit... O så ska planet ersätta Rustler... *Edit* Ooops! Fel drake!drak___darkjak.z3d Redigerad 25 september, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Skulle inte säga nej till Motorhispania Ryz, Rieju Drac och Beta RR50 som crossar PM:a mig för bilder *EDIT* Till GTA San Andreas och cross kläder skulle inte sitta fel :"> Redigerad 28 september, 2005 av DJTaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Nån som skulle kunna göra en yamaha dt supermotard med tillhörande ljudfil till gta vice city och samtidigt göra ett mopedskin till tommy?? skulle iaf va jävlit skönt ifall nån gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Nån som vet var man kan få tag på nån svensk polisbil till Sanandreas?? eller om nån har lust att göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) *NEDLAGT* Projektet av bil och husvagn till San Andreas är nedlagt. Jag hoppades att projektet skulle funka, men efter flera Taskigheter på Msn så lägger jag ner projektet.. Redigerad 30 september, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hej Tänkte bara fråga o någon vill vara med och göra en ny map till vc jag tänkte att det skulle vara den köpingen jag bor i som heter malmköping. jag har redan börjat på vägarna och är i stort sett klar med dom men tänker inte fortsätta med modden om det inte är någon som vill vara med och kan en del om modning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hej Tänkte bara fråga o någon vill vara med och göra en ny map till vc jag tänkte att det skulle vara den köpingen jag bor i som heter malmköping. jag har redan börjat på vägarna och är i stort sett klar med dom men tänker inte fortsätta med modden om det inte är någon som vill vara med och kan en del om modning. Du kan få stöd om du visar bilder på det du gjort, och går med i GTA: Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka gta sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Orka gta sweden Öh... Din map ska va en del av GTA: Sweden... Ska du göra Jönköping så kan du lika väl slänga in den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Okej då skulle ja villa ha en omgjord t-shirt&vest Bild: http://img143.echo.cx/img143/4058/trt0ll.png till en sån som 2pac har. Bild: http://img143.echo.cx/img143/2229/nyttbitmappsbild9bt.png eller om nån kan berätta vad den heter så kan ja modda den själv Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har han över mig för stor signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Öh... Din map ska va en del av GTA: Sweden... Ska du göra Jönköping så kan du lika väl slänga in den... det ska inte vara jönköping och jag vill inte vara med i gta sweden som består av lite texturer bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har han över mig för stor signatur? Ja, det har han. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Någon som vill texturera detta vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det dämpare där fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det dämpare där fram Ser ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts