linus_gta Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja skulle vilja ha en volkswagen polo 1.6 till gta vice city åsså ifall nån vet hur man installerar dom där så kallade "yacht seaways" och "world trade center"-moddarna, kan den berätta hur man gör?? plz! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja skulle vilja ha en volkswagen polo 1.6 till gta vice city åsså ifall nån vet hur man installerar dom där så kallade "yacht seaways" och "world trade center"-moddarna, kan den berätta hur man gör?? plz! :'( Finns alltid Redme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Sen skulle det va j*vligt ballt om nån kunde t ex du grim som e bra på å skapa bilar, göra en peugeot 406 v6 till vice city och sen göra en setra 416 hdh och ersätta den med coachen och ersätta peugeoten med t ex: sentinel eller nån liknande sportbilen å sen skulle ja vilja att arman fixade till den där j*vla störande yacht-modden för att båten (själva yachten) "hoppar på bryggan" typ, nån annan som märkt de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Finns alltid Redme Jo visst finns det readme filer men dom räcker ingenstans för mig asså ja fattar inte hur man ska sätta in dom dära "siffrorna" i handling.cfg filen!? och wtc modden funkar intee för sätter man in den nya gta_vc-filen så kraschar spelet Redigerad 13 september, 2005 av linus_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Sen så skulle ja gärna vilja ha lite fler bilder på "yacht-modden" någon som kan lägga in nåra fler in-game bilder på den eller?? !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nu har trippel postat + lite till, och grim skapar vapen inte bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Så mycket post är spam. End of story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja det kanske e spam ja men ja blir så hysterisk för att moddarna inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Men gör rätt då. å tryck EDIT!!!!! du vet den här Redigerad 13 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja men det finns ingen "edit" knapp på gta vice car editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja men det finns ingen "edit" knapp på gta vice car editor Haha. Han menar att du ska editera dina posts istället för att skriva flera på rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja men det finns ingen "edit" knapp på gta vice car editor Dagens LOL igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Dagens LOL igen. Haha som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tror ni att det skulle gå att göra en drag racing bana och modda scm så att man kunde drag racea och street racea ? skulle var kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Någon som kan modda till Polisens MC-Uniform i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vad ska man pilla i för att göra så vapena i VC blir gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Eftersom min dator fuckade sig och jag fick formatera om den om min SA spar fil gick bort vill jag att om någon är i San Fierro kunde lägga upp en spar fil. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Tommy killer härGTASAsf1.b Redigerad 18 september, 2005 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tommy killer här Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tjena tjena Jag e ny här jag har försökt att göra Audi bilar till Sa, det gick inte så bra orkar inte försöka igen. Kan någon göra Audi bilar till Sa istället för mig? jag har några blueprint Tex Audi A8 1994-2000 Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts