KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 + Att jag är en fullvuxen man Är du en fullvuxen man? antar att Sylan är barnet innom dig... Mammo står då för den kvinnliga biten, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Busted för snatteri. Sen minns jag inte direkt Men jakt senast var= ja o polarn elda bakom en grusgrop, me bensin, hör ett skall, från en stor hund lät de som.Jag kollar upp , ser 2 snutar, med en ilsken schäfer på 2 ben mot oss, vi kastar oss på hojarna, cyklar från polisen, gömmer oss i skogen i 30 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Är du en fullvuxen man? antar att Sylan är barnet innom dig... Mammo står då för den kvinnliga biten, right? Haha! Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Varför vill du veta det ? Är du pervers eller ? Faktiskt inte. Jag vill bara ta ett snack med dit "barn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Faktiskt inte. Jag vill bara ta ett snack med dit "barn". Så fan heller din jävla pedofil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Så fan heller din jävla pedofil ! Skulle inte du byta forum? Redigerad 25 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Körde min trimmade Dt50mx över en liten gång bor förut.. hade inget avgasrör på så det lät ordentligt och sammtidigt som jag körde upp på bron kom en polis gående från andra hållet, han snackade med nån då men han stirrade ilsket på mig och pekade att jag skulle stanna... men vad skulle han göra.. vem fan stannar i ett sånt läge iofs hade han kompisar längre bak men men.. dom lyckades iaf inte ta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) varför vore det så bra om jag fick rejält med stryk med batong? förklara dig.. Läs din text igen och kolla hur det ser ut, dels så säger du att alla poliser är likadana och dels så tror jag inte du har träffat alla och dels så behandlar de inte dig som på most-wanted-listan. Folk försöker göra rätt för dig men får bara skit, ärlitalat så skiter jag i detta nu, ni får tycka vad ni vill ni kan säga att polier är grisar om ni vill, så fort man ska göra rätt så kommer de där anarkisterna igen. Redigerad 26 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Polisen är trevliga så länge man är trevlig mot dem, helt klart. Har fått flertalet slag med batong, men jag antar att det räknas som självförsvar från dem. Kom att tänka på en sak, det här måste vara gtasajtens töntigaste tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts