Jump to content

Polis?

BroDD
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Busted för snatteri. Sen minns jag inte direkt

Men jakt senast var= ja o polarn elda bakom en grusgrop, me bensin, hör ett skall, från en stor hund lät de som.Jag kollar upp , ser 2 snutar, med en ilsken schäfer på 2 ben mot oss, vi kastar oss på hojarna, cyklar från polisen, gömmer oss i skogen i 30 minuter >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde min trimmade Dt50mx över en liten gång bor förut.. hade inget avgasrör på så det lät ordentligt och sammtidigt som jag körde upp på bron kom en polis gående från andra hållet, han snackade med nån då men han stirrade ilsket på mig och pekade att jag skulle stanna... men vad skulle han göra.. vem fan stannar i ett sånt läge :P iofs hade han kompisar längre bak men men.. dom lyckades iaf inte ta mig :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför vore det så bra om jag fick rejält med stryk med batong? förklara dig..

Läs din text igen och kolla hur det ser ut, dels så säger du att alla poliser är likadana och dels så tror jag inte du har träffat alla och dels så behandlar de inte dig som på most-wanted-listan.

Folk försöker göra rätt för dig men får bara skit, ärlitalat så skiter jag i detta nu, ni får tycka vad ni vill ni kan säga att polier är grisar om ni vill, så fort man ska göra rätt så kommer de där anarkisterna igen.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor