SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Antifacist vet jag inte vad det betyder, skiter fullständigt i politik och sånt. Sjävklart så är polisen en viktig post i samhället, och går inte leva utab. Förstår inte varför du tror att jag drar alla poliser över en kam bara för att jag säger att det finns många otrevliga snutar. Du borde inse att alla poliser är inte så gulligullgull som du tror Edit, poliserna har alltid första ordet när man blivit stannad, är dom artiga är man artig tillbaka, men om dom är svininga, inte en chans i helvetet att jag är artig mot dom då Antifacister är folk som inte vill ha några som styr samhället, de vill att alla ska styra. Enligt dina argument eller vad man nu vill kalla det så låter det som om att poliser är dåligt, du förklarar det exakt som media gör. Jag är medveten om att alla poliser inte är gulligullgull(hahaha) men de flesta är trevliga då det ingår i deras utbildning. De flesta är faktiskt trevliga och det kommer du också att inse om du väl snackar med några på ett hyggligt sett och inte är kaxig. Edit: Det har du rätt i och du har med full rätt att vara otrevlig tillbaka om de är otrevliga emot dig och du har även rätt att fråga efter namn och att han ska visa legg om du vill rapportera detta till polismyndigheten. Redigerad 25 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Antifacister är folk som inte vill ha några som styr samhället, de vill att alla ska styra. Enligt dina argument eller vad man nu vill kalla det så låter det som om att poliser är dåligt, du förklarar det exakt som media gör. Jag är medveten om att alla poliser inte är gulligullgull(hahaha) men de flesta är trevliga då det ingår i deras utbildning. De flesta är faktiskt trevliga och det kommer du också att inse om du väl snackar med några på ett hyggligt sett och inte är kaxig. Edit: Det har du rätt i och du har med full rätt att vara otrevlig tillbaka om de är otrevliga emot dig och du har även rätt att fråga efter namn och att han ska visa legg om du vill rapportera detta till polismyndigheten. Hitta ett ställe där jag har nämt att snutarna är onödiga, förklarar jag som media gör? tror aldrig att serriös media skulle gå ut och säga att polisen är onödig. Visst finns det trevliga snutar också, har jag aldrig sagt imot, har haft många goa samtal med snutar ute på på fyllen... Men många utnytjar också att dom har makt, och har alltid fullt stöd om det skulle gå ända till rättegång. Redigerad 25 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Hitta ett ställe där jag har nämt att snutarna är onödiga, förklarar jag som media gör? tror aldrig att serriös media skulle gå ut och säga att polisen är onödig. Visst finns det trevliga snutar också, har jag aldrig sagt imot, har haft många goa samtal med snutar ute på på fyllen... Men många utnytjar också att dom har makt, och har alltid fullt stöd om det skulle gå ända till rättegång. Där måste jag hålla med dig på det mesta förutom att du inte säger att polisen är något dåligt, för det är så jag har uppfattat att du menar om man läser dina inlägg. Men nu tror jag att jag är överens med dig. Ska sova nu, God natt. Btw så menade jag inte Antifacister utan jag menade Anarkister. Även jag kan vara trött. Redigerad 25 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inte varit jagad av polisen ...or do i??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En del verkar ha fått för sig att det bara är i Sverige som poliserna brukar övervåld osv. Så är defenetivt inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag satt på min 4 hjulings turbo när 100 polis bilar började jaga mig jag körde in i skogen och sköt ihjäl alla me min älg kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag satt på min 4 hjulings turbo när 100 polis bilar började jaga mig jag körde in i skogen och sköt ihjäl alla me min älg kuk Vi verkar ha fått en fjortis på forumet (du har skrivit på liknande sätt i ungefär tio andra trådar). *rapporterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vi verkar ha fått en fjortis på forumet (du har skrivit på liknande sätt i ungefär tio andra trådar). *rapporterad* Va fan nu då ??det är ju *död* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag satt på min 4 hjulings turbo när 100 polis bilar började jaga mig jag körde in i skogen och sköt ihjäl alla me min älg kuk Det finns inga som gillar sånna som dig. Möjligtvis att du gillar dig själv. Förresten, vad heter dagiset du går på? Eftersom du tydligen gått fel och kommit hit måste vi hjälpa dig tillbaka. *REPORTED* *RÄKNAR MED ATT DU BLIR AVSTÄNGD* Redigerad 25 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det finns inga som gillar sånna som dig. Möjligtvis att du gillar dig själv. Förresten, vad heter dagiset du går på? Eftersom du tydligen gått fel och kommit hit måste vi hjälpa di tillbaka. *REPORTED* *RÄKNAR MED ATT DU BLIR AVSTÄNGD* Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har aldrig behövt ha kontakt med polisen mer än då de föreläser på dagis och i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det finns inga som gillar sånna som dig. Möjligtvis att du gillar dig själv. Förresten, vad heter dagiset du går på? Eftersom du tydligen gått fel och kommit hit måste vi hjälpa dig tillbaka. *REPORTED* *RÄKNAR MED ATT DU BLIR AVSTÄNGD* Jag undrar verkligen varför han inte blivigt Bannad tidigare.. . Ska jag också Raportera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Polisen kom till en fest ja va på förut.. :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Förresten, vad heter dagiset du går på? Varför vill du veta det ? Är du pervers eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Varför vill du veta det ? Är du pervers eller ? Kul humor? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kul humor? Nej Faktiskt är jag ganska allvarlig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Varför vill du veta det ? Är du pervers eller ? Å varför skulle han vara pervers bara för att han frågade var han går på dagis?. Så dina föräldrar var perversa när dom undrade nått om dagiset du var på?.. Back ontopic: Aldrig blivit jagad av polis. vad jag minns just nu. Redigerad 25 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ni som tjafsade (orkar itne kolla namnet) Does the name Rodney King ring a bell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Man blir behandlad som man själv behandlar kan jag säga, och så som jag har uppfattat dig så ska du ha rejält med stryk. Inte kontigt om du skulle bli slagen med batong, det skulle bara vara bra. Ha det bra. .har aldrig sagt/gjort något elakt eller liknande mot en polis.. jag har alltid "vänt andra kinden till" och försökt slippa deras terror så mycket som möjligt.. tycker dom borde visa mig samma respekt istället för att behandla en som någon på "most wanted-listan".. varför vore det så bra om jag fick rejält med stryk med batong? förklara dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Å varför skulle han vara pervers bara för att han frågade var han går på dagis?. Så dina föräldrar var perversa när dom undrade nått om dagiset du var på?.. Back ontopic: Aldrig blivit jagad av polis. vad jag minns just nu. Alla måste hålla med om att det låter jävligt perverst om nån säger så där i den meningen ! + Att jag är en fullvuxen man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts