Jump to content

Polis?

BroDD
 Share

Recommended Posts

Skriv om era polisupplevelse här ;)

har bara blivit "tagen" en gång, dom stanna mitt i vägen o fråga min kompis om han visste vilken sida på vägen man ska cykla på för han cykla på vänster...o sen sa dom att man måste ha lampa på cykeln... sen stack dom... tur att ja inte hade moppen då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart tagen en gång när jag hade min dt50..

jag hade köpt den på en tisda å på onsdan vart ja tagen...

jag stog å tankade så kom de å sa att den där var "lite trimmad" för de hade hört den...

men jag sa att jag hade just köpt den å skulle ha den å köra med på moppe race å ha som cross så han gick på det ;)

det ända han sa att jag inte fick köra hem den så jag var tvungen å gå hem med den... men jag väntade bara tills han hade åkt så körde jag igen hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.tänker inte berätta om alla min möten med polisen men jag kan säga som så att ALLA poliser är psyksjuka jävla svin..

töm fängelserna på dess nuvarande population och sätt grisarna där istället :lol:

Man blir behandlad som man själv behandlar kan jag säga, och så som jag har uppfattat dig så ska du ha rejält med stryk.

Inte kontigt om du skulle bli slagen med batong, det skulle bara vara bra.

Ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den erfarenhet jag har av snutar är ganska bra. Jag tror att det har mycket med ens eget uppförande att göra. Var inte stöddig så är de inte stöddiga tillbaka.

Precis så är det, aldrig varit med om en otrevlig polis. Har varit inne på polis stationer och alla är trevliga och glada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis så är det, aldrig varit med om en otrevlig polis. Har varit inne på polis stationer och alla är trevliga och glada.

Det är skillnad på fjollorna som sitter bakom disken och gör allt för att bli omtyckt av tanter som blivit av med handväskan, eller bara vill ha ett nytt pass... Och poliserna som är ute på gatan och stoppar folk bara för att få lite action i den annars sega tillvaron

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skillnad på fjollorna som sitter bakom disken och gör allt för att bli omtyckt av tanter som blivit av med handväskan, eller bara vill ha ett nytt pass... Och poliserna som är ute på gatan och stoppar folk bara för att få lite action i den annars sega tillvaron

Haha, Bullshit. Har varit inne bakom disken, nere på gymet, inne i arresten, hos fångvaktarna, åkt bil med poliser, snackat allmänt skit med poliser m.m.

Tror du jag går in till en polisstation och pratar med tanten i disken så är du vilse.

Sluta lyssna på Media. Media hjärntvättar ju fan folk, media svartmålar poliser och säger att poliser är något dåligt. Sluta!!

Poliser går inte ut och misshandlar en enskild individ för att det är kul

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som tycker att media framställer Poliserna som änglar, som alltid gör rätt i alla situationer, men så är det tyvärr inte i verkligheten

om du har fått guidad tur runt i polishuset och fått åka polisbil, där dom kanske till och med satte på blåljusen en snabbis för att det är häftigt så är det klart poliserna är artiga mot dig

vem har sagt nåt om misshandel?

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som tycker att media framställer Poliserna som änglar, som alltid gör rätt i alla situationer, men så är det tyvärr inte i verkligheten

om du har fått guidad tur runt i polishuset och fått åka polisbil, där dom kanske till och med satte på blåljusen en snabbis för att det är häftigt så är det klart poliserna är artiga mot dig

vem har sagt nåt om misshandel?

Nej du så är det inte, kände bara en av poliserna där och har träffat andra poliser där som vr trevliga, har träffat poliser på stan och de var lika trevliga. Vet inte vad folk har emot poliser men det är säkert såna där Antifacister som du(?) och inte vill ha några som styr och ställer.

Ni som har något emot poliser ska fan INTE ringa efter hjälp en en knipig situation heller, med det vet jag att nästan alla gör, så jävla fegt. Det går bra att vara uppnosig och hatisk mot poliser men när något händer så kommer polisen bra till pass. Man borde registrera alla i ett register som hatar polisen så man vet vilka som ska få hjälp och inte.

Ang misshandeln så tog jag det som ett exempel då många påstår sig bli misshandlade och säger att poliser slår folk utan anledning.

Att polisen är otrvliga är förmodligen för de dem snackar med är ganska kaxig och matcho själv.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antifacist vet jag inte vad det betyder, skiter fullständigt i politik och sånt. Sjävklart så är polisen en viktig post i samhället, och går inte leva utan. Förstår inte varför du tror att jag drar alla poliser över en kam bara för att jag säger att det finns många otrevliga snutar. Du borde inse att alla poliser är inte så gulligullgull som du tror*

Edit, poliserna har alltid första ordet när man blivit stannad, är dom artiga är man artig tillbaka, men om dom är svininga, inte en chans i helvetet att jag är artig mot dom då

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor