themuppa Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag undrar hur man ska rita för att de ska bli bra för när jag öppnar den i paint och målar på den och sen sparar den så funkar de inte de blev bara lite rött på fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag undrar hur man ska rita för att de ska bli bra för när jag öppnar den i paint och målar på den och sen sparar den så funkar de inte de blev bara lite rött på fingrarna Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Asså jag försökte modda en frisyr men när jag målade på den blev de färg på fingrana :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Asså jag försökte modda en frisyr men när jag målade på den blev de färg på fingrana :'( Jaha, konstigt. Är du säker på att du har ritat på huvudet och inte fingrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ladda upp den så kanske du lättare kan få hjälp med problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Är det hela tiden färg på fingrarna i så fall har du bytt något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Spara som targa-fil istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts