MiRRe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 K Rose och CSR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vote = K-Rose, låten "One step forward" och "I love a rainy night" känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vote = K-Rose, låten "One step forward" och "I love a rainy night" känsla Kan inget annat än att säga ord... Vote, K-Rose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Louisiana Woman... Mississippi Man. Älska. K-Rose såklart. Men händer att jag lyssnar på "The Dust" och "Radio X - The Alternative". Lyssnar på dom flesta. MEn K-Rose och WCTR är dom bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 RADIO X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 . radio x o kdust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 K-ROSE i mitt redneck-hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grove Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 K-dst !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Alla verkar ju gilla K-rose Det är ju bondemusik enligt min mening. Själv gillar jag K Jah West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lätt Radio X å DJn är för jävla skön - if you dont like it you can go f--k yourself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har ingen annan hört Paradise Hotel - låten. Men Paradise Hotel fanns ju inte i början på 90-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Alla verkar ju gilla K-rose Det är ju bondemusik enligt min mening. Själv gillar jag K Jah West WOW! Grattis på dig som kom på att det va bondemusik. Men det är inte musikgenren och texten. Dom äger ju. Apigt roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Radio Los Santos. Finns bara en låt ja inte gillar på den kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts