Mangoose Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Frågan är enkel, vilken radiokanal tycker du är bäst? Min röst går till K-DST som har dom bästa låtarna, men Radio-X är bra också EDIT: Märkte nu att jag stavade fel i pollen, bäst ska det vara, inte best Redigerad 24 juni, 2005 av Mangoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-DST... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Radio X - The Alternative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-ROSE.. Inget snack om saken.. Ta bara "Louisiana Woman, Mississippi Man.. Det är känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Valde K-DST, men tvekade lite när det finns en speciell låt på Radio-X ...vet dock inte vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-rose eller K-Jah eller Radio Los Santos eller Playback.. Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote : K-Rose Andra bra är är K-DST och Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-ROSE.. Inget snack om saken.. Ta bara "Louisiana Woman, Mississippi Man.. Det är känsla! Jag tycker (faktiskt) att man inte kan ta med mp3kanalen. För där har man sin egna liksom . Men K-Rose äger. Och jag qoutade ovanstående för att den låten äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-Rose Den lyssnar jag på mest.. Tycker att det är svårt att hålla i ordning på radions kanaler, det är ju så många =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Helt klar K-rose.. Låtar som: Louisiana Woman Mississippi Man I love A Rainy night All My Ex's Live in Texas.. KÄNSLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 K-DST är helt klart bäst. 70-tal är elajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 K-Rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 K-ROSE.. Inget snack om saken.. Ta bara "Louisiana Woman, Mississippi Man.. Det är känsla! W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Valde K-DST, men tvekade lite när det finns en speciell låt på Radio-X ...vet dock inte vad den heter Hur går den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det är nån låt på radio los santos som är så j*vla bra men K dst har ju rätt bra med Wctr är rätt kul ibland, K-rose... nej jag gillar inte gödselpop så min röst går till... RADIO X! för där är Welcome to the jungle, Ozzy osbourne, rage against the machine och sånt skit Men mp3kanalen är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MultiplyO Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 WCTR Pratkanalerna har alltid varit grymmast i alla GTA-spel, WCTR har bra nyheter också, så man hör på radion vad man har gjort. Lite synd bara att de har så få och korta program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 VOTE: K-ROSE När Leatherface ryktet var nytt så tog jag en bil och for till panopticon. Då började det regna,och jag satt i bilen och lyssnade på K-ROSE. Gissa vilken låt som kom? Japp, I love a rainy night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 K-Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Radio X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts