Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bilar som åker runt utan förare i skogen. Ringade in vart dom håller till: Kan du lägga upp en film på det.. Tror dig nämligen inte.. Hittar ju tomma bilar, men aldrig någon som kör omkring idom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tror dom gör det vid 23.00 till 01 men jag är ej säker.. står någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Själv har jag bara sett spökbilar som rullar ner för backar av sig själva, det är ingen som åker i dom. Nån spökbil med förare har jag dock inte sett.. då är det väl inte ens en spökbil? Missuppfattat... Okej, men jag har bara sett dom rulla ner för backar. Inte att dom kör sicksack mellan träden. Redigerad 25 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 La en i en av mina garage. De fixades inte.. Utan den fortsatte vara trasig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns redan en film, sök lite i forumet så lär du hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts