megawatti Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hallå tänkte se om man knude få fram spökstaden som man kunde i VC , aja anny way.Tryckte upp en dörr med en cykel och gick in. Fångade det på replay iaf, se för er själva http://rapidshare.de/files/2590371/Film.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Yeah bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .funkar inte att ladda ner.. (ja, jag HAR väntat dom jobbiga sekunderna..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Funkar inte för mig heller.. lägg inte upp sakerna på sånna skit ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hahaha nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag hittade en liten byggnad Och bredvid stog det en bil parkerad Men framdelen på bilen var igenom väggen Och då kunde man gå igenom väggen och komma in i byggnaden Sen när jag var där inne så såg jag framdelen av bilen Då puttade jag ut den och kom inte ut igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag hittade en liten byggnad Och bredvid stog det en bil parkerad Men framdelen på bilen var igenom väggen Och då kunde man gå igenom väggen och komma in i byggnaden Sen när jag var där inne så såg jag framdelen av bilen Då puttade jag ut den och kom inte ut igen LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .nu funkade filmen.. gott om buggar är det iaf i GTA-spelen.. men det vore väl konstigt annars kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag hittade en liten byggnad Och bredvid stog det en bil parkerad Men framdelen på bilen var igenom väggen Och då kunde man gå igenom väggen och komma in i byggnaden Sen när jag var där inne så såg jag framdelen av bilen Då puttade jag ut den och kom inte ut igen Fasst ärligt talat så kom jag ut igen Men in kom man inte Sen åkte jag bort 100 meter och tillbaka igen och då satt bilen fast i väggen igen Det var bara att gå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Funkar inte för mig heller.. lägg inte upp sakerna på sånna skit ställen Hittade inget annat, koprimerade för att kunna lägga upp här, men såg att det var max 200 k Min ftp /webserver är trasig, stog hospolaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Har hänt för mig i LF 2 gånger. EDIT: Menade såklart SF Redigerad 25 juni, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har hänt för mig i LF 2 gånger. LF? Aja, fin liten bugg där^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 LF? Aja, fin liten bugg där^^ Los Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Los Fierro Näjje, Las Fantos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Detta kan man nog kalla bugg! jag sprängde en bil, hon flög iväg men fastna i luften så där bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sopiler varning! Ni vet updraget där man ska hoppa up på en lastbil, eller ens polare ska det. Det kom en bil och körde över oss när vi satt på motorhuven, fast vi trilla inte, bilen körde där ifrån och kvar var som en spätts, alltså som en väg-kon näe han skulle hoppa av så blev gubbens underdel som en kon och konen fastnade i marken. blev et långt sträck efter ggubben som hängde på lasbilen Och inga ben hadde han häller bara en kon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är så kallade ''spök-bilarna'' för någonting? hat aldrig sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är så kallade ''spök-bilarna'' för någonting? hat aldrig sett dem. Bilar som åker runt utan förare i skogen. Ringade in vart dom håller till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Dom är coola, min Cj slänger ut någon ur dom när man snor dom fast man ser honnom inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Detta var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts