wendel Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Var hittar man den? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 En radiostyrd pansarvagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har aldrig sett eller hört talas om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du kanske menar "vanlig" Rhino? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 RC Tiger är pansarvagnen om det är den du syftar på. http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php <-- Där finns alla fordon om du vill kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag undrade också var den fanns förut, men har nu givit upp hoppet på att det finns en bil med "Tigers" utan att den bara e med i det där uppdraget med Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm de var lite synd =/ men på min ultimate cheats skiva så kan man med spawna den i sitt garage så jag ska se ifall de funkar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts