Bryngel Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hej jag har sökt på massa olika namn i forumet men kan inte hitta kartan som visar var man kan se vart aliens har blivit upptäckta. Jag vet att det finns en topic som detta har stått i men kan int hitta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag måste göra dig besviken genom att säga att det inte finns några ufon eller aliens i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det finns ett UFO vid ingången till puben vid Area 69, fast de är bara en prydnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag måste göra dig besviken genom att säga att det inte finns några ufon eller aliens i spelet. Det finns det visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det finns det visste det Finns det? trodde inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag måste göra dig besviken genom att säga att det inte finns några ufon eller aliens i spelet. Jag måste nog göra dig besviken genom att posta denna länken. OT: Är det den här kartan du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Áa där ser du ett.. finns fler också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Bogart, kan du vara snäll och säga vart du har sett dessa aliens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Bogart, kan du vara snäll och säga vart du har sett dessa aliens? Jag sa aldrig att jag hade sett dom.. eller? Jag har sett bilder och annat på dom.. På denna kartan kan du se vart dom finns http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/UFO.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag sa aldrig att jag hade sett dom.. eller? Okok, förlåt då. btw, jag tror inte det finns några, då borde det finnas några riktiga bilder nu. Redigerad 24 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det finns bilder.. fast bara dåliga screenshots.. för att dom kommer väl inte om man har med sig en kamera.. R* vill inte att det ska finnas bilder på dom.. det har jag iaf läst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag tror att det finns Ufon Redigerad 24 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det finns bilder.. fast bara dåliga screenshots.. för att dom kommer väl inte om man har med sig en kamera.. R* vill inte att det ska finnas bilder på dom.. det har jag iaf läst.. Uhm, du kanske menar det där om big foot ryktet där man inte skulle ha kamera med sej ? Ajja iofs så finns inte big foot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Uhm, du kanske menar det där om big foot ryktet där man inte skulle ha kamera med sej ? Ajja iofs så finns inte big foot Nja bigfoot finns ju inte.. Men inget "övernaturligt" eler vad man ska kalla det. kommer fram om man har kameran.. men det är bara sånt jag har läst..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nja bigfoot finns ju inte.. Men inget "övernaturligt" eler vad man ska kalla det. kommer fram om man har kameran.. men det är bara sånt jag har läst..! Men varför använder ingen bara FRAPS och tar screenshots. Eventuellt kan man ju zooma in men Snipern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men varför använder ingen bara FRAPS och tar screenshots. Eventuellt kan man ju zooma in men Snipern. Javisst.. säg till hur man använder FRAPS så ska jag ut på spökjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Javisst.. säg till hur man använder FRAPS så ska jag ut på spökjakt Det finns en klistrad tråd om det i "allmänt" trodde jag.. Redigerad 24 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Vafan blir det dubbelpost för Redigerad 24 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts