Tsbusa Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hei, er det noen som har/vet om det finnes et program som kan spille av rep. filene på GTA:SA? hva er en rep. fil? En rep. fil er opptak av en replay som du har gjort ingame. (for de som ikke visste det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm, Fraps? Du spelar ju inte riktigt upp filen men du kan ju spela in under tiden du spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Arman: Ja det vet jeg. Men om ikke det går ant å spille av replays filene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Arman: Ja det vet jeg. Men om ikke det går ant å spille av replays filene. Er du sikker på at replay-filmene spares på datan da? Jeg er ikke så sikker på at di gjör det faktiskt.. Pröv og spill in replayene dine med fraps eller lignende program så blir det letter og redigere dem senere også. En ny sida av mig, jag kan norska! Redigerad 24 juni, 2005 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja. Det går an å ta vare på replayene ved å trykke F2 før man trykker F1 som spiller av replayen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts