nexus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Äe det någon här på gtasajte som kommer från Åland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Äe det någon här på gtasajte som kommer från Åland Den finska ön? Tror inte finnar är här Redigerad 24 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 JO jag Den Finska ön heeheh. Den bor faktist 25 tusen personer på den här skit en som lika bra sku kunna tillhöra sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) JO jag Den Finska ön heeheh. Den bor faktist 25 tusen personer på den här skit en som lika bra sku kunna tillhöra sverige "sku kunna tillhöra", najs finlandssvenska där @Ceone: Varför skulle inte finnarna hänga här me, många av dom kan faktiskt svenska. Redigerad 25 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den finska ön? Tror inte finnar är här Scotty t.ex är finne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Scotty t.ex är finne Bra då kan jag använda acne-salva mot han. Redigerad 25 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Bra då kan jag använda acne-salva mot han. HAHAHAH LOL!!!!!1!! Redigerad 25 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Scotty t.ex är finne Dock har han inte varit någo vidare aktiv på sistone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts