Foo Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Foo har ett dubbelsppöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Provade att göra en egen "multiperson"-bild. Denna gång fick min kompis agera modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Provade att göra en egen "multiperson"-bild. Denna gång fick min kompis agera modell. Värst vad dessa bilder blev populära på senare tid, tycker personligen det är häftigare när man åstakommer samma effekt utan att klippa i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Provade att göra en egen "multiperson"-bild. Denna gång fick min kompis agera modell. NEMI , Lillsjön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) NEMI , Lillsjön! Känner du igen honom på bilden? Btw, han undrar varför du skrev Nemi. xD Redigerad 26 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Provade att göra en egen "multiperson"-bild. Denna gång fick min kompis agera modell. Det är Mordos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det är Mordos! Nej det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det är Mordos! Neeeeein. Jag bär inte glasögon och jag har mörkt hår. Och jag stänger inte jackor. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Äh, det var värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag är även en ninja. Jag kommer inte finnas på bild förutom om jag lägger upp den. ;o Vilket inte är snart. Spooooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag är även en ninja. Jag kommer inte finnas på bild förutom om jag lägger upp den. ;o Vilket inte är snart. Spooooky. Jag har redan sett dig på bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Provade att göra en egen "multiperson"-bild. Denna gång fick min kompis agera modell. Trist kille som inte ville klättra något! Rätt ball annars. Jag har redan sett dig på bild. Jo det är ganska jobbigt har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Trist kille som inte ville klättra något! Han hade ont i ryggen. Ska ut snart och leka med slutartid och bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Känner du igen honom på bilden? Btw, han undrar varför du skrev Nemi. xD Venne, roligt Men uhh, klart jag känner igen honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 OK, here we go! Jag och min pappa var på MediaMarkt för några dagar sedan för jag ville visa honom hur läcker D40 var - nu tre dagar senare sitter jag med en D40 i min hand, farsan påstod helt plötsligt att hans gamla jobb-Minolta började säcka ihop så han behövde en ny. Well, här kommer några bilder, jag var ute idag och tog bilderna så jag har inte haft så mycket tid. Är rätt så nöjd ändå. Fler bilder finns på min Flickrsida, besök den mer än gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Ska ut snart och leka med slutartid och bilar. Ja, nu har jag varit ute och fotat lite med slutartider. Bjuder på tre exempelbilder: Fick med en buss också. Det blev lite ljust på den första och sista, men man lär sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Ja, nu har jag varit ute och fotat lite med slutartider. Bjuder på tre exempelbilder: *Bilder* Det blev lite ljust på den första och sista, men man lär sig. Vart äre? Stugun? E45? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vart äre? Stugun? E45? Opevägen, nedanför gamla OnOff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Ja, nu har jag varit ute och fotat lite med slutartider. Bjuder på tre exempelbilder: ]http://ww2.beffo.se/upload/pic~/cuw9lmd91ckv.jpg ]http://ww2.beffo.se/upload/pic~/s9fyw9tqplvj.jpg Fick med en buss också. ]http://ww2.beffo.se/upload/pic~/n7c4kp3wfwlc.jpg Det blev lite ljust på den första och sista, men man lär sig. Fatta vad snyggt det vore om du hade en bild utan billinjer och klippte ut bussens "tavla" och klippte in i ovankant.. Skulle se ut som att något svävade förbi.. Och sånadär bilder är grymt snygga.. tycker jag... Dock är det snyggast när de är tagna uppifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Fatta vad snyggt det vore om du hade en bild utan billinjer och klippte ut bussens "tavla" och klippte in i ovankant.. Skulle se ut som att något svävade förbi.. Och sånadär bilder är grymt snygga.. tycker jag... Dock är det snyggast när de är tagna uppifrån Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts