Foo Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Norrsken här i lördags, och min bror.. Så det blev lite bilder på både bilen och norrskenet.. Blir nog några kort till bara på norrskenet som kommer upp också, men isf ikväll... Då vet jag var jag ska befinna mig ikväll! Gillade speciellt #2. @Vaxor, eller är det med 2"x"? Fin bild, bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Kanske passar bättre med svart vit, sen la jag till lite "sår". Vet inte om det ser ut som det men Kul att ni gillar den Redigerad 24 september, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Kanske passar bättre med svart vit, sen la jag till lite "sår". Vet inte om det ser ut som det men Kul att ni gillar den No way, det var färgerna som gjorde den förra så grym. Killen med träpåken kunde stått lite närmre, bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) http://www.pixbox.se/pic_show_id15037489.html http://www.pixbox.se/pic_show_id15037490.html Ny börjar höstbilderna komma. WTF!? Nya smileys! Redigerad 24 september, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 http://www.pixbox.se/pic_show_id15037489.html http://www.pixbox.se/pic_show_id15037490.html Ny börjar höstbilderna komma. WTF!? Nya smileys! Trevliga bilder, gillar känslan i dem. Ettan skulle göra sig väldigt bra som HDR - Mycket yta för himlen (som nu är ganska vitt, och - förlåt - tråkigt) :naughty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/wh9yg3salfw0.jpg Väldigt fina bilder du knäpper. Färgerna är helt otroligt vackra. Vad har du för kamera egentligen? Väldigt rolig ide f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Väldigt fina bilder du knäpper. Färgerna är helt otroligt vackra. Vad har du för kamera egentligen? Väldigt rolig ide f.ö. Tackar Jag har en Nikon D80 Redigerad 25 september, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Me, me, me, me and me. Creds till Mordos för redigering. Mordos och jag hade Foto istället för dagens Ljud-lektioner. Blev många roliga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 @ RavenE Bra idé, bra utförande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Funderar starkt på att försöka fixa mig en kamera till jul. Att använda den som min "julklapp/födelsedagspresent" grej. Så de inte behöver köpa en present till jag fyller år. Typ, Nikon D80 eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 @ RavenE Bra idé, bra utförande Thanks. Ska försöka mig på att redigera liknande bilder imorgon, hemstudier i Foto A. Funderar starkt på att försöka fixa mig en kamera till jul. Att använda den som min "julklapp/födelsedagspresent" grej. Så de inte behöver köpa en present till jag fyller år. Typ, Nikon D80 eller liknande. Låter som en bra idé! Kameran vi använde idag är en D80, så du vet ju hur den fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Me, me, me, me and me. Creds till Mordos för redigering. Mordos och jag hade Foto istället för dagens Ljud-lektioner. Blev många roliga bilder. Ganska bra förutom att skuggan under gungan-dig inte existerar. Så du och Mordos är IRL-kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Ganska bra förutom att skuggan under gungan-dig inte existerar. Så du och Mordos är IRL-kompisar? Jo, jag tänkte på det där med skuggan, men det fittkukade så jag kunde inte lägga till skugga, då orkade jag inte hålla på något mer. Men absolut något jag inte hade glömt bort. Och jawohl, IRL-polare. ;o Redigerad 25 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Som utlovat, fast nån dag sen, så kommer bilderna på norrskenet i helgen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Som utlovat, fast nån dag sen, så kommer bilderna på norrskenet i helgen.. Norrsken är nog bland det vackraste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Som utlovat, fast nån dag sen, så kommer bilderna på norrskenet i helgen.. :sick: Det ser knappt ens verkligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Norrsken är nog bland det vackraste som finns Agree! Synd att det är krångligt att vara på rätt plats rätt tidpunkt!! :D Det ser knappt ens verkligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Som utlovat, fast nån dag sen, så kommer bilderna på norrskenet i helgen.. Avada Kedavra, dammit! Skjut vackert, verkligen. Hur 'snabbt' rör det sig? Vad använde du för slutartid? Trollformeln ser ut att ha rörelseoskärpa på sig, medan huset är stilla. Riktigt vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Avada Kedavra, dammit! Skjut vackert, verkligen. Hur 'snabbt' rör det sig? Vad använde du för slutartid? Trollformeln ser ut att ha rörelseoskärpa på sig, medan huset är stilla. Riktigt vackert. Det rör sig ganska långsamt, fast det försvinner på några minuter så man får hålla ögonen öppna om man ska fota på det... Jag körde med 25 s i slutartid, ISO 1600 (tror jag) och bländare 3,5. Men fan, jag ångrar mig att jag inte sprang närmare stugan.. Redigerad 26 september, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Som utlovat, fast nån dag sen, så kommer bilderna på norrskenet i helgen.. Jag vill också befinna mig i norrland och fota såntdär Ska försöka hinna ut ikväll och ta lite höstmotiv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts