Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Länge sen jag laddade upp några kort här, bjuder på ett par st iaf. Gillade hela högen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fin, men orka ha "[c]adventify" mitt i bilden. Men förlåt då, skulle jag haft det på äpplet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Men förlåt då, skulle jag haft det på äpplet, eller? Watermark. Grå/Vit text med oppacitet på typ 5-10%. Stort som satan av hela bilden. Man kommer se det, men inget som stör. Denna text syns och är i vägen för ett fint foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Jag gillar solnedgångensljus som möter den ljusblåa himlen. Slagsta Marina.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Jag gillar solnedgångensljus som möter den ljusblåa himlen. Slagsta Marina.. BILD Wönderbara färger Redigerad 10 september, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fin bild, samuelszon! Skulle, möjligtvis, lägga på lite mer kontrast, men det är en smaksak. Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé! Haha, klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Watermark. Grå/Vit text med oppacitet på typ 5-10%. Stort som satan av hela bilden. Man kommer se det, men inget som stör. Denna text syns och är i vägen för ett fint foto.Iofs. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fin bild, samuelszon! Skulle, möjligtvis, lägga på lite mer kontrast, men det är en smaksak. Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé! *Vissel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) *Vissel* Där var den, ja! Edit: Oj, märkte precis en tredje person i fotot Redigerad 10 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Där var den, ja! Edit: Oj, märkte precis en tredje person i fotot Jo, det är Alf. Han är aldrig vidare social. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé! Haha, älskar den där ledsna minen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Fin bild, samuelszon! Skulle, möjligtvis, lägga på lite mer kontrast, men det är en smaksak. Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé! Måste bara säg att jag blir sjukt impad av alla dina bilder du tar, ingen är den andra lik... Och alla är väldigt orginella. Skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nu har det vart lite tyst här ett tag. Har ni brist på ideer Axel, Merrky, Karatemorfar, Foo och alla andra? Kan väl meddela att jag köpte en rulle här om dagen och knäppte upp den igår. Skall, när jag har tid, framkalla filmen och sedan scanna in om det blev några dugliga bilder. Jag tror faktiskt att jag fick till några bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Lekte lite med slutartid och en klocka. 1 sekund: 15 sekunder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nu har det vart lite tyst här ett tag. Har ni brist på ideer Axel, Merrky, Karatemorfar, Foo och alla andra? Kan väl meddela att jag köpte en rulle här om dagen och knäppte upp den igår. Skall, när jag har tid, framkalla filmen och sedan scanna in om det blev några dugliga bilder. Jag tror faktiskt att jag fick till några bra. Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken Idéer finns det gott om, men tid... Ja, jag vill ha tid. Skolan är igång igen, tyvärr :/. Men men, jag var i Söderbärke i helgen, och fick lite quality time med min kamera. Två naturbilder, coming up! http://img441.imageshack.us/img441/8586/dsc0109yb0.jpg http://img405.imageshack.us/img405/2236/dsc01022ay6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken Idéer finns det gott om, men tid... Ja, jag vill ha tid. Skolan är igång igen, tyvärr :/. Men men, jag var i Söderbärke i helgen, och fick lite quality time med min kamera. Två naturbilder, coming up! Andra bilden är sjukt underbart fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nu har det vart lite tyst här ett tag. Har ni brist på ideer Axel, Merrky, Karatemorfar, Foo och alla andra? Kan väl meddela att jag köpte en rulle här om dagen och knäppte upp den igår. Skall, när jag har tid, framkalla filmen och sedan scanna in om det blev några dugliga bilder. Jag tror faktiskt att jag fick till några bra. Har bara inte haft ork att ladda upp kort om jag ska vara ärlig, får bomba lite om nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Har bara inte haft ork att ladda upp kort om jag ska vara ärlig, får bomba lite om nån dag. Samma med mig, jag har haft så mycket i skolan nu på sista tiden, får se vad jag kan åstakomma till helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken Idéer finns det gott om, men tid... Ja, jag vill ha tid. Skolan är igång igen, tyvärr :/. Men men, jag var i Söderbärke i helgen, och fick lite quality time med min kamera. Två naturbilder, coming up! Jo, jag är nyfiken också. Värt att nämnas är dock att det är första gången jag fotograferar med systemkamera, och att jag kör helt manuellt. Men men, det skall som sagt bli riktigt intressant. Kan inte du förklara det här med HDR-bilder lite mer? Jag vet att man tar flera bilder på samma motiv med olika exponeringar och klipper sedan ihop, men varför kan man inte bara mörklägga vissa delar av bilden i PS, istället för att ta en annan och klippa in m.m.? Skulle också vara intressant och se hur en HDR-bild ser ut utan "HDR"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts