Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Fin bild, samuelszon! Skulle, möjligtvis, lägga på lite mer kontrast, men det är en smaksak.

Fick idén från någon på GTAsajten, men jag minns inte vem det var. Oh well, en bra idé!

Måste bara säg att jag blir sjukt impad av alla dina bilder du tar, ingen är den andra lik...

Och alla är väldigt orginella.

Skit bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det vart lite tyst här ett tag. Har ni brist på ideer Axel, Merrky, Karatemorfar, Foo och alla andra? :cry:

Kan väl meddela att jag köpte en rulle här om dagen och knäppte upp den igår. Skall, när jag har tid, framkalla filmen och sedan scanna in om det blev några dugliga bilder. Jag tror faktiskt att jag fick till några bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det vart lite tyst här ett tag. Har ni brist på ideer Axel, Merrky, Karatemorfar, Foo och alla andra? :cry:

Kan väl meddela att jag köpte en rulle här om dagen och knäppte upp den igår. Skall, när jag har tid, framkalla filmen och sedan scanna in om det blev några dugliga bilder. Jag tror faktiskt att jag fick till några bra. :)

Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken :P

Idéer finns det gott om, men tid... Ja, jag vill ha tid. Skolan är igång igen, tyvärr :/. Men men, jag var i Söderbärke i helgen, och fick lite quality time med min kamera. Två naturbilder, coming up!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken :)

Idéer finns det gott om, men tid... Ja, jag vill ha tid. Skolan är igång igen, tyvärr :/. Men men, jag var i Söderbärke i helgen, och fick lite quality time med min kamera. Två naturbilder, coming up!

Andra bilden är sjukt underbart fin :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara inte haft ork att ladda upp kort om jag ska vara ärlig, får bomba lite om nån dag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara kul att se vad som präntas på din film! Riktigt nyfiken :ph34r:

Jo, jag är nyfiken också. :P Värt att nämnas är dock att det är första gången jag fotograferar med systemkamera, och att jag kör helt manuellt. Men men, det skall som sagt bli riktigt intressant. ;)

Kan inte du förklara det här med HDR-bilder lite mer? Jag vet att man tar flera bilder på samma motiv med olika exponeringar och klipper sedan ihop, men varför kan man inte bara mörklägga vissa delar av bilden i PS, istället för att ta en annan och klippa in m.m.?

Skulle också vara intressant och se hur en HDR-bild ser ut utan "HDR"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor