Kebab Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 LTH årliga Lådbilsrace mellan ingenjörs sektionerna. Maskintekniks bil, och såklart vann vi igen Oj! Hur lång tid tog den att bygga? Några bilder från en cykeluppvisning Riktigt härliga! Molnen och färgen på himmelen gör verkligen bilderna skitsnygga! Hur långt över marken är de egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Ser inte bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Ser inte bilden Nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Nu? Nu ser jag den Redigerad 8 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Tror det är beffo som dummar sig lite idag. Cool bild, Adrian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Riktigt fina bilder på den här sidan. Din första bild, spajdermän, var också riktigt härlig. Men tackar, man tackar Riktigt härliga! Molnen och färgen på himmelen gör verkligen bilderna skitsnygga! Hur långt över marken är de egentligen? Tack så mycket Ptja, ungefär såhär: Lägger till två till bilder på några glada cyklister @Spam Snuten's bild: Väldigt fin och nytänkande. Känns somrig. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Oj! Hur lång tid tog den att bygga? Jag tror att det tog runt 2 veckor. Men stommen och styrsystemet till bilen tror jag återanvänds varje år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Man tackar, man tackar 2 är min favorit också Förstår inte riktigt hur/vad du menar nu men tack iaf. Antar jag. För det var väl snällt menat? Ehum, det menas att man inte ser hur högt/långt dem flyger .. Fast mjo, kanske inte var meningen med just dem hära bilderna men fsx/fmx bilder .. Så , bättre med lite mark och himmlen än bara himmelen i "Jag-Hoppar-10-meter" bilder. Men aja, det var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Ehum, det menas att man inte ser hur högt/långt dem flyger .. Fast mjo, kanske inte var meningen med just dem hära bilderna men fsx/fmx bilder .. Så , bättre med lite mark och himmlen än bara himmelen i "Jag-Hoppar-10-meter" bilder. Men aja, det var snyggt Jaså Jo, jag knäppte väldigt många såna också. Men jag gillade de där bättre så jag lade upp dem helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 @Spam Snuten's bild: Väldigt fin och nytänkande. Känns somrig. Snyggt! Tack, älskling.<3 Den är tagen i somras, kan förklara varför den känns somrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Länge sen jag laddade upp några kort här, bjuder på ett par st iaf. 200an 200an Idolkort på far Lite att göra Ledsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Lite att göra Den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Nu är hösten här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Nu är hösten här... Fin, men jag skulle hellre ha sett fokus på bladen närmast. Det känns luddigt i ögonen som det är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Fin, men jag skulle hellre ha sett fokus på bladen närmast. Det känns luddigt i ögonen som det är nu Har en då jag har fokus på dem främre också, men för mig själv var det mer iögonfallande att ha fokusen på dom bakre löven eftersom att dom stack upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Har en då jag har fokus på dem främre också, men för mig själv var det mer iögonfallande att ha fokusen på dom bakre löven eftersom att dom stack upp. Håller med. Fin bild! Du får gärna visa den andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 http://fc02.deviantart.com/fs19/i/2007/252...y_Adventify.png Äpple. Fin, men orka ha "[c]adventify" mitt i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts