Foo Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Var det du som tog den? Ja, har du sett den i tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Solnedgångar sa vi. Bidrar med en från någon vecka sen jag också då Oh, fin - Skulle möjligtvis göra sig ännu bättre om något underexponerad, så att inte strålarna syns i siluetten. Smaksak Tre små bilder: http://img456.imageshack.us/img456/3937/copyofhdr2xn2.jpg http://img255.imageshack.us/img255/5591/copyofhdr12zh3.jpg http://img255.imageshack.us/img255/2792/copyofdsc0037fl5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Oh, fin - Skulle möjligtvis göra sig ännu bättre om något underexponerad, så att inte strålarna syns i siluetten. Smaksak Tre små bilder: HDR? Riktigt fina iaf., Gillade speciellt #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 HDR? Riktigt fina iaf., Gillade speciellt #1 Nummer ett och två är HDR, trean är det inte. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Nummer två var GRYMT vacker! Vilka färger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Tre små bilder: Mumma, alltså. Jag vet inte om jag har sett en enda bild som du tagit, som jag inte tycker om. Underbara bilder, speciellt 3:an. Vilket jävla sken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Ja, har du sett den i tidningen? Nej, tyvärr. Frågade bara för att jag inte kunde få ihop det riktigt. Men nu hänger jag med! Edit: Riktigt fina bilder, Axel! Redigerad 8 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Nummer två var GRYMT vacker! Vilka färger! Mumma, alltså. Jag vet inte om jag har sett en enda bild som du tagit, som jag inte tycker om. Underbara bilder, speciellt 3:an. Vilket jävla sken. Edit: Riktigt fina bilder, Axel! Äsch, blir alldeles tårögd - Tack, tack, och tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Äsch, blir alldeles tårögd - Tack, tack, och tack igen! Kan jag få sista bilden i 1440 x 900? Eller, kan man fråga såhär? Jag kan ingenting.. I alla fall - du är den bästa! Redigerad 8 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Kan jag få sista bilden i 1440 x 900? Eller, kan man fråga såhär? Jag kan ingenting.. I alla fall - du är den bästa! Äsch, tack - Sure, kommer i 1440*900!, http://img168.imageshack.us/img168/8071/1440axhampt2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Oh, fin - Skulle möjligtvis göra sig ännu bättre om något underexponerad, så att inte strålarna syns i siluetten. Smaksak Tre små bilder: UNDERBARA!!! Älskar med tvåan!! Kan jag få sista bilden i 1440 x 900? Eller, kan man fråga såhär? Jag kan ingenting.. I alla fall - du är den bästa! Undrar liknande fast istället för sista bilden vill jag jäääättegärna ha andra bilden Den påminner om något drömlandsskap eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 UNDERBARA!!! Älskar med tvåan!! Undrar liknande fast istället för sista bilden vill jag jäääättegärna ha andra bilden Den påminner om något drömlandsskap eller liknande Tack, tack, och visst, den kommer här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 LTH årliga Lådbilsrace mellan ingenjörs sektionerna. Maskintekniks bil, och såklart vann vi igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) LTH årliga Lådbilsrace mellan ingenjörs sektionerna. Maskintekniks bil, och såklart vann vi igen Hah, tuffaste lådbilen jag sett Hur bestämde ni vem som skulle vara Batman? Vem blev Robin? Redigerad 8 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Oh, fin - Skulle möjligtvis göra sig ännu bättre om något underexponerad, så att inte strålarna syns i siluetten. Smaksak Tre små bilder: http://img456.imageshack.us/img456/3937/copyofhdr2xn2.jpg http://img255.imageshack.us/img255/5591/copyofhdr12zh3.jpg http://img255.imageshack.us/img255/2792/copyofdsc0037fl5.jpg Hmm, I get your point. Tack så mkt iaf Väldigt fina bilder måste jag säga. Favorit: nr2 --------------- Några bilder från en cykeluppvisning Inget spec med bilderna egentligen. Tyckte bara att dessa grymma cyklister förtjänade att visas upp här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Några bilder från en cykeluppvisning Inget spec med bilderna egentligen. Tyckte bara att dessa grymma cyklister förtjänade att visas upp här Åh, verkligen härliga! Annorlunda, rörelse, och allt sånt. Gillar molnen, gillar verkligen att man inte ser marken, och gillar verkligen bild nummer två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hah, tuffaste lådbilen jag sett Hur bestämde ni vem som skulle vara Batman? Vem blev Robin? Bland 0:orna (1:orna) delas "nolleuppdrag" ut genom att man får fylla i en lapp med sina intressen, sedan väljs dem mest lämpliga ut. Jag fick springa hinderbanan förra året Imorgon är det regatta, vilket går ut på att man ska bygga ett fartyg och sen sänka de andra sektionerna i en sjöstrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hmm, I get your point. Tack så mkt iaf Väldigt fina bilder måste jag säga. Favorit: nr2 --------------- Några bilder från en cykeluppvisning Inget spec med bilderna egentligen. Tyckte bara att dessa grymma cyklister förtjänade att visas upp här En Flying-grej Man ser ut hurt högt/Långt dem flyger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Åh, verkligen härliga! Annorlunda, rörelse, och allt sånt. Gillar molnen, gillar verkligen att man inte ser marken, och gillar verkligen bild nummer två. Man tackar, man tackar 2 är min favorit också En Flying-grej Man ser ut hurt högt/Långt dem flyger Förstår inte riktigt hur/vad du menar nu men tack iaf. Antar jag. För det var väl snällt menat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Riktigt fina bilder på den här sidan. Grym lådbil, Foo. Din första bild, spajdermän, var också riktigt härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts