VaXXoR Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Hump the bump. Mycket fin bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Mycket fin bild! Lite väl stor signatur där va? 550px. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Lite väl stor signatur där va? 550px. Ja, fy faaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Lite väl stor signatur där va? 550px. Jag tycker att vi bör avvakta en ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Lite väl stor signatur där va? 550px. Tycker inte om personer som klagar på andras signaturer. Låt modsen ta hand om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Hump the bump. Omg vad snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) En blåsig natt Redigerad 1 september, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) En blåsig natt Åh, wow! Förstod inte hur den hängde ihop, först, men ju mer jag såg på den, desto mer... "Åh, wow" kom över mig. Den undre delen såg ut som publiken i en konsert, (eller en frenetisk zombiegrupp), och himlen var fin (linjerna pekar mot mitten av bilden - Snyggt!) Biljjusen (?) fungerar som en bra avgränsare mellan båda delarna. Snyggt också att den inte är i mitten av bilden; det har säkerligen försämrat den en aning. ...och tack för alla kommentarer om HDR-bilden på förra sidan; blev alldeles varm inombords när jag läste dem! Redigerad 1 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Åh, wow! Förstod inte hur den hängde ihop, först, men ju mer jag såg på den, desto mer... "Åh, wow" kom över mig. Den undre delen såg ut som publiken i en konsert, (eller en frenetisk zombiegrupp), och himlen var fin (linjerna pekar mot mitten av bilden - Snyggt!) Biljjusen (?) fungerar som en bra avgränsare mellan båda delarna. Snyggt också att den inte är i mitten av bilden; det har säkerligen försämrat den en aning. ...och tack för alla kommentarer om HDR-bilden på förra sidan; blev alldeles varm inombords när jag läste dem! Tack för den utförliga kommentaren! Tyvär fick min cykelsadel vara stativ, så det blev lite suddig (ca 3 min slutartid, f22) Ska investera i ett riktigt stativ så småningom. Samma kväll, (1 min slutartid, f2.8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Fin! ---------------- Inget speciellt egentligen... Men jag tyckte den vart rätt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Fin! ---------------- Inget speciellt egentligen... Men jag tyckte den vart rätt cool. Jag gillar den ganska mycket faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Hitta forumiten verision 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Hitta forumiten verision 7.0 Rutig skjorta till vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Tjena, var på zoo för några veckor sen och tog då dessa. har inte redigerat bilderna mer än att ha beskärt och satt ihop dem till en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Djurbilderna va snygga, bakrunden va ful då du bara vänt upp å ner på den ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 En blomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tog ett kort på våran hund ; Thumbnail: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Bilen målar vägen http://img184.imageshack.us/img184/8891/igp3624wl2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Pop Dakar, i lördags. Laakso - aubergine, vad bra det var! Rös under stora delen av konserten; öppnades med Worst Case Scenario, och lyckan var gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts