AngryAxel Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Några nya bilder - Ursäkta inaktiviteten Disk Seglar över sjön Spindelnät På väg mot Ingenstans Kauko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Några nya bilder - Ursäkta inaktiviteten Disk Seglar över sjön Spindelnät På väg mot Ingenstans Kauko Intressanta motiv. Me like. Gillade spindelnätet och den sista mest, riktigt fina. Redigerad 8 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Några nya bilder - Ursäkta inaktiviteten Disk Seglar över sjön Spindelnät På väg mot Ingenstans Kauko Spindelnät är ny bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Några nya bilder - Ursäkta inaktiviteten Disk Seglar över sjön Spindelnät På väg mot Ingenstans Kauko Åh, när jag ser den på tågspåret när du går bortåt så börjar jag tänka på säsongsavslutningen av 24, den fjärde säsongen! I övrigt, grymt fina bilder som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Några nya bilder - Ursäkta inaktiviteten Disk Seglar över sjön Spindelnät På väg mot Ingenstans Kauko Första påminner om en lägenhet i Paris. Typ Amelie. Andra var mega. Tredje var läcker. Fjärde kändes höstaktig. Lite mystik över det hela. Jack Bauer. Femte kändes... stor. Bra jobbat. Redigerad 8 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Intressanta motiv. Me like. Gillade spindelnätet och den sista mest, riktigt fina. Måste nog säga att de är mina, med Spindelnät är ny bakgrund Åh, jag valde Kauko som bakgrund Kauko är fö.ö namnet på mannen på bilden, som råkar vara vår granne. Åker ut varje morgon runt nio-tio för att kolla näten han lagt ut. Åh, när jag ser den på tågspåret när du går bortåt så börjar jag tänka på säsongsavslutningen av 24, den fjärde säsongen! I övrigt, grymt fina bilder som vanligt. Ah, när du säger det, så - Tanken slog mig inte förrän nu! Tack, tack Första påminner om en lägenhet i Paris. Typ Amelie. Andra var mega. Tredje var läcker. Fjärde kändes höstaktig. Lite mystik över det hela. Jack Bauer. Femte kändes... stor. Bra jobbat. Tack, kul att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 En väldigt sjuk Merkky har haft väldigt lite att göra den senaste tiden. Så jag började på en egen fotosida, som jag precis blev klar med. Den är väl ganska lik AngryAxels, fast ändå annorlunda, och den kommer att komma upp såfort jag hittar en server att lägga den på. Väntar på att min bror ska prata med Musikhuset här i Övik, som i sin tur med största sannolikhet kommer att ge mig en användare på deras server i utbyte mot att jag ska hjälpa dom att fota under spelningar och liknande (det är ju bara kul, jag får en sida och ett jobb, dock ett jobb som inte betalas, men det är ett jobb.!)... Så, kanske under nästa vecka kommer sidan upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 En väldigt sjuk Merkky har haft väldigt lite att göra den senaste tiden. Så jag började på en egen fotosida, som jag precis blev klar med. Den är väl ganska lik AngryAxels, fast ändå annorlunda, och den kommer att komma upp såfort jag hittar en server att lägga den på. Väntar på att min bror ska prata med Musikhuset här i Övik, som i sin tur med största sannolikhet kommer att ge mig en användare på deras server i utbyte mot att jag ska hjälpa dom att fota under spelningar och liknande (det är ju bara kul, jag får en sida och ett jobb, dock ett jobb som inte betalas, men det är ett jobb.!)... Så, kanske under nästa vecka kommer sidan upp.. Skiter i vilket, lägg upp fioton idenna tråden jävl cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Skiter i vilket, lägg upp fioton idenna tråden jävl cp. Pilsk idag? Jag lägger inte enbart upp kort här, ni är inte dom enda som ser korten precis. Och nu har jag en länk där jag kan lägga upp alla mina kort och bara skicka en länk där dom kan bläddra emellan, istället för att jag ska skicka korten över msn till dom som faktist vill se dom.. Chilla dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Skiter i vilket, lägg upp fioton idenna tråden jävl cp. HAHAHAHAHAHAHAHA, tack för den! Den förgyllde verkligen min feberyriga tillvaro. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 HAHAHAHAHAHAHAHA, tack för den! Den förgyllde verkligen min feberyriga tillvaro. Haha, skrattade också till ordentligt. -------------- Dyster stuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Måste nog säga att de är mina, med Åh, jag valde Kauko som bakgrund Kauko är fö.ö namnet på mannen på bilden, som råkar vara vår granne. Åker ut varje morgon runt nio-tio för att kolla näten han lagt ut. Ah, när du säger det, så - Tanken slog mig inte förrän nu! Tack, tack Tack, kul att höra! Jag skulle vilja se dig fotografera lite sportevenemang. Kan man hyra in dig till våra matcher senare tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Jag skulle vilja se dig fotografera lite sportevenemang. Kan man hyra in dig till våra matcher senare tro? Oj, vilken grej - Skulle vara skoj, trots att jag nästintill aldrig fotat sport (en fotbollsmatch, där jag lyckligtvis nog hamnade tillräckligt nära planen) 6 april -07 http://img245.imageshack.us/img245/5061/dsc1198xd2.jpg http://img245.imageshack.us/img245/6389/dsc1186qw7.jpg http://img361.imageshack.us/img361/3834/dsc1172gy4.jpg http://img245.imageshack.us/img245/8863/dsc1188as5.jpg Det var dock utomhusljus, vilket gjorde det hela mycket enklare - Har inte ett särskilt ljuskänsligt objektiv. Redigerad 10 augusti, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Oj, vilken grej - Skulle vara skoj, trots att jag nästintill aldrig fotat sport (en fotbollsmatch, där jag lyckligtvis nog hamnade tillräckligt nära planen) 6 april -07 http://img245.imageshack.us/img245/5061/dsc1198xd2.jpg http://img245.imageshack.us/img245/6389/dsc1186qw7.jpg http://img361.imageshack.us/img361/3834/dsc1172gy4.jpg http://img245.imageshack.us/img245/8863/dsc1188as5.jpg Det var dock utomhusljus, vilket gjorde det hela mycket enklare - Har inte ett särskilt ljuskänsligt objektiv. HAHA! Lol, ganska roligt. BP-försvararen på första bilden är min lärare - Richard Henriksson! Vilket sammanträffande! Tänk om du kunde fota som Timo. Han är grym. EDIT: Nu när jag kollade klart på bilderna så är det väl han som nickar också, samt kastar. Redigerad 10 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) HAHA! Lol, ganska roligt. BP-försvararen på första bilden är min lärare - Richard Henriksson! Vilket sammanträffande! Tänk om du kunde fota som Timo. Han är grym. EDIT: Nu när jag kollade klart på bilderna så är det väl han som nickar också, samt kastar. Vilken linslus till lärare ...och hur kan du se att det är han, enbart på fötterna? http://www.timo.se/album/displayimage.php?...cat=0&pos=4 Anders Holm? Redigerad 10 augusti, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vilken linslus till lärare ...och hur kan du se att det är han, enbart på fötterna? Haha, därför du har fotat alla bilder på hans kant, och dessutom vet jag att han har svarta Adidas Predator (som typ alla andra i hela BP, lol).. Verkar rimligt att det är han. http://www.timo.se/album/displayimage.php?...cat=0&pos=4 Anders Holm? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Här är lite bilder ifrån lite dagar... Hallå? Grönan Sorry Tjejen Så det va dom tre .. Vad tycks?? Sorry att det är mobilbilder men jag har inte råd med ny kamera Redigerad 10 augusti, 2007 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Här är lite bilder ifrån lite dagar... Hallå? Grönan Sorry Tjejen Så det va dom tre .. Vad tycks?? Sorry att det är mobilbilder men jag har inte råd med ny kamera Tvåan var fetnajs. Har tagit några fina bilder på en tjejpolare som jag gärna skulle lägga upp på deviantart eller här men jag får inte för henne Oj, det där kan misstolkas. *vissel* Redigerad 11 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Jag och en polare var ute i Öninge och fotograferade. Och detta är ifrån en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Tvåan var fetnajs. Tackar Och tack Vicke för Kommentaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts