Halo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hitler var faktiskt en jäkligt stor man. ond som fan, men stor. större än george bush. större än nån annan. Visst var hans tor, men jag hatar han ändå, och tänk så många liv som kunde sparats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Usch jag hatar den mannen, varför drog du inte en kniv i hpnom medans du fotade? Jag försökte men vakter kom, och dom tog min kamera med men jag hann skuta en bobba på honnom han skrek typ NEIN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag försökte men vakter kom, och dom tog min kamera med men jag hann skuta en bobba på honnom han skrek typ NEIN!! Låt oss hoppa på seriöståget nu, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag försökte men vakter kom, och dom tog min kamera med men jag hann skuta en bobba på honnom han skrek typ NEIN!! Håll käft, Grim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Håll käft, Grim. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Varför? För att du håller på att skriva en massa skit om hitler och att du tagit en jävla bild av honom. så därför: håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För att du håller på att skriva en massa skit om hitler och att du tagit en jävla bild av honom. så därför: håll käft. HAha känner du verkligen sympati för honnom? vilken liten hitler jugend du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Öhh.. ontopic? BTW.. Stalin var värre, han tog död på fler Även om jag hatar Hitler också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Öhh.. ontopic? BTW.. Stalin var värre, han tog död på fler Även om jag hatar Hitler också Haha p-c blir ju arg om man snackar skit om adolf hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha p-c blir ju arg om man snackar skit om adolf hitler Nej, han blir arg på dig för att du överhuvudtaget skriver om han. P-C ogillar Hitler precis som vilken annan person som helst. Du har missuppfattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha p-c blir ju arg om man snackar skit om adolf hitler Han/alla blir sur över spammandet... Om du inte överger Tobiasnilsson-fasonerna så måste jag tyvärr ge dig det onda ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Visst var hans tor, men jag hatar han ändå, och tänk så många liv som kunde sparats! Ja då kanske du borde hata Kommunismen mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tagen av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tagen av mig Din pappa på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Din pappa på bilden? HAHAH. Men allvarligt taget av dig p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 HAHAH. Men allvarligt taget av dig p-c-2 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Japp Och vem är det på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Och vem är det på bilden??? En modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En modell? Är det en fråga? du om nån borde väl veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är det en fråga? du om nån borde väl veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts