Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vattnet forsar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vattnet forsar... Riktigt snygg! Nikon D40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vattnet forsar... Någonstans vid "Hällarna" (inte säker på att det kallas så, men så säger vi iaf) i Alfta, kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Riktigt snygg! Nikon D40? Tackar, och yes. Någonstans vid "Hällarna" (inte säker på att det kallas så, men så säger vi iaf) i Alfta, kan det stämma? Jajemänsan, "forsen" kallas det häromkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jajemänsan, "forsen" kallas det häromkring. Det där kortet väcker fina minnen, när jag var yngre älskade jag att bada där. Minns när jag kom dit första gången och tyckte det var hur häftigt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Det där kortet väcker fina minnen, när jag var yngre älskade jag att bada där. Minns när jag kom dit första gången och tyckte det var hur häftigt som helst. Jo, det är faktiskt ett väldigt vackert och fränt ställe. B.la så är det ju en "grotta" där in under ett vattenfall som är populär, speciellt bland dom yngre. Verkar vara ganska populärt för turisterna också, då det brukar vara en hel del norskar där. Redigerad 5 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Tackar, och yes. Wiie. Hur lång slutartid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Wiie. Hur lång slutartid? Jadu, kommer faktiskt inte ihåg, men det var inte alls så lång iaf. Hade inget stativ med så det vart så luddiga bilder då jag testade med längre slutartid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jadu, kommer faktiskt inte ihåg, men det var inte alls så lång iaf. Hade inget stativ med så det vart så luddiga bilder då jag testade med längre slutartid. Ahh, just det. Men den blev fin i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Photoshoppat bildäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 En gitarr!!!!!!! http://static.pici.se/pictures/QHKLuRYpi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 En gitarr!!!!!!! Arctic Monkeys-tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 http://www.uppladdning.net/bilder/blandat/f1f11b43125f030ac97297e4e5f562c0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Är han hög? Han ser så ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Är han hög? Han ser så ut i alla fall. Hon. Och jag har ingen jävla aning. Har fortfarande inte förstått utseendet hon hade på den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Hon. Och jag har ingen jävla aning. Har fortfarande inte förstått utseendet hon hade på den bilden. Blinkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Blinkning? Tveksamt, då även munnen är lite öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Blinkning? Kom igen, lägg upp din kattbild då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Kom igen, lägg upp din kattbild då. Jag vet inte om jag vill att den ska spridas mer än den redan gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag vet inte om jag vill att den ska spridas mer än den redan gjort. Det kan jag i och för sig förstå.. ..sätt ditt namn på den och sprid vidare. Din e-penis kommer bli jättelång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts