Great Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Tjena, tänkte lägga upp lite ny tagna bilder, men hur gör man för att lägga upp flera samtidigt? Tack för kommentarerna för min förra bild, var nog tyvärr lite skit på linsen lägger upp denna så länge, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Tjena, tänkte lägga upp lite ny tagna bilder, men hur gör man för att lägga upp flera samtidigt? Ett tips är att ladda upp bilderna på en separat uppladningssida, till exempel Beffo, då forumet har en gräns på 200kb/uppladdning. Fin bild. Redigerad 25 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/si2tr3yff547.JPG Här var jag bosatt i 3 veckor, och skrev mina memoarer. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/y5v11nbeptbu.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Här var jag bosatt i 3 veckor, och skrev mina memoarer. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/y5v11nbeptbu.JPG Fränt. Är det i utlandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Fränt. Är det i utlandet? Ja, det är en 1100-talsby i Umbrien, Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Idag har jag hälsat på Malmö stad, smakprovsresultat: (mer kommer om så önskas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Fisk! Gillade starkt den röd-oranga färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Här är några från våran semester till Östersund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Lite nya bilder idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Här är några från våran semester till Östersund Why didn't you tell me? Bor ju där. Btw, vart är bilderna tagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Ett till morgonredigerat kort. HDR, två exponeringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Why didn't you tell me? Bor ju där. Btw, vart är bilderna tagna? Såg dig nog 2 gånger där Bild nr 1 är tagen nere i hamnen Bild nr 2 är tagen på Jamtli Bild nr 3 är tagen på Frösö Djurpark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Var nere i Farmors stuga och hade tråkigt så jag nyttjade min mobiltelefon eftersom att jag inte hade något bättre för mig.. Måååååste skaffa mig en vettig digitalkamera!!! Det är ju kul o fota när man kan ändra lite mer än bar ljus osv.. http://www.deviantart.com/deviation/60666052/ http://www.deviantart.com/deviation/60666277/ http://www.deviantart.com/deviation/60666430/ Sååå.. Finns några fler men jag valde dom jag gillar mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Och ÄNNU mera bilder. Men vad händer med alla kommentarer människor? Har ju postat bra mycket bilder nu ju!! HDR: HDR: Kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Och ÄNNU mera bilder. Men vad händer med alla kommentarer människor? Har ju postat bra mycket bilder nu ju!! Kommentera. Katten: Nja, hade velat se fokus på ansiktet, alternativt munnen och halsen. Annars var den fin, det händer mycket i bilden. HDR 1: Me like! Gillar ljuset och gräset, bilen är perfekt placerad enligt mig. Good job! HDR 2: Lite mörk, men det är något speciellt med bilden. Kan bara inte komma på vad. Race: Superb! Denna gillade jag skarpt! Farten, känslan, röken. Allt är perfekt! Bästa bilden enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Katten: Nja, hade velat se fokus på ansiktet, alternativt munnen och halsen. Annars var den fin, det händer mycket i bilden. HDR 1: Me like! Gillar ljuset och gräset, bilen är perfekt placerad enligt mig. Good job! HDR 2: Lite mörk, men det är något speciellt med bilden. Kan bara inte komma på vad. Race: Superb! Denna gillade jag skarpt! Farten, känslan, röken. Allt är perfekt! Bästa bilden enligt mig! Kattbilden var väl lite väl dålig att ladda upp, inget jag är stolt över, men jag tkr bara att katten är så jävla söt. Tack annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Då och då önskar jag att jag hade en vettig kamera. (Klicka för större bilder eller få stryk ) Bilderna är tagna med en Sony Ericsson W750. Redigerad 27 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Vattnet accelererar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Vattnet accelererar Är det ditt handfat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Är det ditt handfat? Ja, men det är photoshoppat för att se lortigt ut, blir mer stämmning i bilden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts