Foo Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Foo: Riktigt fin bild där, ser väldigt drömskt ut. Nice. Kul att du gilar den Här är en annan jag tog... *EDIT* Har den som bakgrund nu, Orginal storlek: 1600*1280 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/PICT0403.JPG Redigerad 15 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycks om denna då? (oredigerad, vill någon så kan dom redigera...) Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Times Square, New York City. Taget denna sommar. Coolt, vill också till NYC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/PICT0424.JPG Den tog jag på mitt TE nu just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är du tvungen att sätta namn på alla bilder du postar på forumet eller? © Pico 2005 Jag vill miska risken för att andra får cred. för mina foton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kul att du gilar den Här är en annan jag tog... *EDIT* Har den som bakgrund nu, Orginal storlek: 1600*1280 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/PICT0403.JPG Riktigt sött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Riktigt snygga bilder Foo! Varje gång jag läser i denna topic blir jag sugen på att gå ut och fota lite, men jag kommer aldrig iväg... Har ni med er kameran hela tiden eller tar ni era bilder när ni går ut för att endast fotografera? (Lite luddigt beskrivet, men jag tror att ni förstår.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Riktigt snygga bilder Foo! Varje gång jag läser i denna topic blir jag sugen på att gå ut och fota lite, men jag kommer aldrig iväg... Har ni med er kameran hela tiden eller tar ni era bilder när ni går ut för att endast fotografera? (Lite luddigt beskrivet, men jag tror att ni förstår.) TACK!, Själv gillar jag att fotografera på fritiden (som ni nog förstår) och på just fritiden har jag alltid med kameran... Det enklaste sättet att ha med den på är: köp en kamera väska med bältes-fäste och ha den i skärpet!, då har du den alltid där utan att den tar upp plats i någon ficka. *EDIT: Jag har 1000 bilder på lager nu!, varav 500 "fina" (resten oseriösa, roliga, på släkten, o.s.v.) så jag har en del att lägga upp om ni gillar dem Redigerad 16 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 SORRY för dubbelpost men det kändes bättre att göra en ny för att lägga in denna bild: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/PICT0088.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Norgebilder tagna, lägger upp sida senare när jag orkar. Lägger upp en bild nu tagen några meter från stugan vi hyrde en natt, Geiranger, Norge, 050713 (bildkvalité och bildstorlek minskad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja skit skojj när nåt sånt händer!! Någon blir skadad för så dom skadas för livet!! Jag antar att du var sarkastisk där.. dessutom var det en bild på en krossad bil inte en krossar människa så ta en tupplur eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tror nog jag tar några foton nu när vi bilar ner till italien, åker imorron , lite tidigt bara , men det kan nog bli några fina bilder, om, så kan jag ju lägga upp om finaste här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag vill miska risken för att andra får cred. för mina foton. Ingen VILL ha cred för dina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ingen VILL ha cred för dina bilder. Håller med till ett procental ni inte kan räkna till @Speeder: Som Kalle sa, du måste redigera bilderna bättre. Vi vill se motivet, inte vattnet. Och ramen ska inte vara någon über1337m3g4h-fl4zh!g.. Det räcker med lite svart, det blir inte snyggare såsom du gör. Spegligen var ett bra försök, dock så blev det onödigt orealistiskt Jag ska köpa en ny, bra kamera om någon vecka när vi ändå ska åka runt i Sverige, och sen till Ullared Hoppas det finns långdistansobjektiv, jag är ju syrrans fotograf. Hon kör ju roadracing (fast på bana!). Ingen bild idag, datorn rensad och kamerorna har systrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ingen VILL ha cred för dina bilder. W.ord. Redigerad 17 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Denna bilden tog jag i tysklan för många år sen, kamerorna var inte så bra på den tiden som nog syns men vad tycks? Redigerad 17 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grim din jävla tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Denna bilden tog jag i tysklan för många år sen, kamerorna var inte så bra på den tiden som nog syns men vad tycks? Usch jag hatar den mannen, varför drog du inte en kniv i hpnom medans du fotade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Usch jag hatar den mannen, varför drog du inte en kniv i hpnom medans du fotade? Hitler var faktiskt en jäkligt stor man. ond som fan, men stor. större än george bush. större än nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts