Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Här är ett foto jag tog som bildarbete (jag har G- i bild, så jag ansträngde mig inte alltför mycket). Sen drog jag på några mätare i "Microsoft Picture it!". Egentligen skäms jag för att posta dom i den här tråden med foton av AngryAxel och Merkky..

Jag orkade inte lägga på ram :>

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/hqfl2kld90mi.jpg

Haha, du verkar ha sköna polare. :D

Förresten, fasen vad snygga bilder alla tar! :o

Hela den här sidan är full av underbara bilder! (w00t)

Jag beter mig som om jag vore hög!

(w00t)

Men jag är faktiskt allvarlig! (w00t)

Fram till nu! (w00t)

Dags att sova! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått ett väldigt allvarligt problem med min kamera..

Problemet började i lördags när jag var och fotograferade på en skate-tävling. Vi drack öl och sånt och jag var aldrig hemma för att kunna lägga över bilderna.

Morgonen därpå så gick jag och några polare och köpte pizza och satt på en brygga. Jag tog en del kort, och när jag sedan kom hem för att lägga över alla från skate-tävlingen och pizzaätandet så upptäckte jag att alla bilder utom ca 15 st från pizzaätande var borta.

Tänkte att jag måste kommit åt och raderat alla bilder.

Nu idag var jag och några kompisar och fotade lite över allt, vi fiskade även och hade roligt. Nu när jag skulle lägga över bilderna fanns bara ca 20-30 bilder kvar av mina säkert 200 bilder från dagen.

Jag har ett Compact Flash TEKQ (Beyond your imagination) 2GB minneskort..

Vet inte alls vad felet är, men det suger verkligen riktigt hårt när alla riktigt bra bilder försvinner..

Någon som vet vad som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den första var ganska fin, lite tråkiga färger dock. Skulle dessutom gärna se bilderna i lite större upplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor