Halo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lite senare ikväll/natt så kommer det några riktigt härliga bilder tagna av mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tss, amatörer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tss, amatörer... Den var ju verkligren bättre än alla andras, not! Aldeles för lite fokus på draget, klipp bort allt vatten förutom några cm på sidorna, och nån cm under, kör även "auto levels" på den för att få bättre färgåtergivning. och lägg på en ram på bilen så skulle det se bättre ut och skippa ditt namn över hela bilden edit* Tog mig friheten att editera din bild för att visa vad jag menade, gjorde precis som jag skrev förutom att jag la på en unsharp mask också. hoppas inte det gjorde nåt Redigerad 14 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dog denna för några dagar sen, ganska kul att se på tycker jag. Ja skit skojj när nåt sånt händer!! Någon blir skadad för så dom skadas för livet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ja skit skojj när nåt sånt händer!! Någon blir skadad för så dom skadas för livet!! Håller med, älskar att titta på filmer när bilar kraschar! Ja jag insåg ironin. Men jag älskar bilkrascher, så mycket fart, så mycket action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fixade lite med bilden ikväll. Jag måste även tillägga att den förra bilden var helt oredigerad. Den nya bilden ser ni här nere; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fixade lite med bilden ikväll. Jag måste även tillägga att den förra bilden var helt oredigerad. Den nya bilden ser ni här nere; Spegelbilden ser lite muppig ut. Den hänger ju inte i nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Spegelbilden ser lite muppig ut. Den hänger ju inte i nåt! Det är en 1 mm's tråd? lätt att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hyffsad iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är en 1 mm's tråd? lätt att se? Ajdå, tänkte inte på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Spegelbilden ser lite muppig ut. Den hänger ju inte i nåt! Ska man klaga på spegelbilden så ska du väll klaga på hur spegelbilden ser ut? Det jag menar är att krokarna syns i spegelbilden, alltså speglas fel sida av draget i vattnet men annars var den skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ajdå, tänkte inte på det... Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hehe. Linan är faktiskt 0.50 mm, heh! Vad tycks om redigeringen i övrigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) En till bild jag har tagit... Själv tycker jag att ljussättningen på marken är väldigt fin! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/PIC00400.JPG Redigerad 15 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) En till bild jag har tagit... Själv tycker jag att ljussättningen på marken är väldigt fin! *zomfg woot huge pic lol wtf* Mysigt. Redigerad 15 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är du tvungen att sätta namn på alla bilder du postar på forumet eller? © Pico 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Är du tvungen att sätta namn på alla bilder du postar på forumet eller? © Pico 2005 Han vill inte verka lika amatör aktig som oss andra... Redigerad 15 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Foo: Riktigt fin bild där, ser väldigt drömskt ut. Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycks om denna då? (oredigerad, vill någon så kan dom redigera...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts