Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Bra jobbat! Önskar att jag också kunde teckna.. Tackar. Har du sett eller läst Da Vinci- koden? I den säger en brud att det bara var en bägare vid nattvarden, som alla drack ur, den heliga graalen. När hon kollar på målningen upptäcker hon att alla har varsin bägare och får förklarat för sig att alla redan har en färdig bild av hur den sista nattvarden såg ut. Uppenbarligen stämmer det in på dig eftersom du bara ritade en bägare. (Antagligen var du väl bara lat, men kul var det) Haha, jo, jag har läst den, och nu när du säger det... Aja, faktum var att jag inte hade Da Vinci koden i tanken (Eller ja, kanske lite grann nu efteråt.. ) när jag bara ritade att Jesus hade en kalk, utan det var mest för att jag var lite lat och ville få bilden klar snabbt innan lektionen var slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tog den här bilden igår, blev ganska nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tog den här bilden igår, blev ganska nöjd Fin idé, men för mkt motljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Min mor och min nya kusin som föddes i måndags.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Min mor och min nya kusin som föddes i måndags.. Gratulerar till kusinen, och till en fin bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Haha, jo, jag har läst den, och nu när du säger det... Aja, faktum var att jag inte hade Da Vinci koden i tanken (Eller ja, kanske lite grann nu efteråt.. ) när jag bara ritade att Jesus hade en kalk, utan det var mest för att jag var lite lat och ville få bilden klar snabbt innan lektionen var slut. Snabbtittade på den nu, jag sa lite fel... Faktum är att det inte fanns någon bägare alls på bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Va ute med moppen igår! Zzzzzom Laser Shit, bor du i Stockholm? I så fall vet jag nu var du bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Min mor och min nya kusin som föddes i måndags.. Kikki Danielsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/hWfPPFJC9qka.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/7Qd1bCMmCfw8.jpg Gillade vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Raket på Valborg! Samt en gavel på Stadshotellet i Hedemora, om jag inte lagt upp det redan. (Jepp, jag är glömsk som fan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Samt en gavel på Stadshotellet i Hedemora, om jag inte lagt upp det redan. (Jepp, jag är glömsk som fan.) Wie, där bor jag. Inte på Stadshotellet, men i Hedemora. Uppge ditt ärende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Wie, där bor jag. Inte på Stadshotellet, men i Hedemora. Uppge ditt ärende! Haha Jo, det är så att jag bodde där när min Lillebror (Han är U-12:a, 12 år.) hade en ishockey cup i Säter, och eftersom att det inte fanns något lämpligt hotell i Säter (Och man ville inte bo på psyket) så tog jag, min morsa och min syster in på Stadshotellet istället. Tror det var 11-12:e mars vi var där. ...och dom hade jävligt god Kebab på grillen alldeles bredvid Stadshotellet. Redigerad 14 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Haha Jo, det är så att jag bodde där när min Lillebror (Han är U-12:a, 12 år.) hade en ishockey cup i Säter, och eftersom att det inte fanns något lämpligt hotell i Säter (Och man ville inte bo på psyket) så tog jag, min morsa och min syster in på Stadshotellet istället. Tror det var 11-12:e mars vi var där. ...och dom hade jävligt god Kebab på grillen alldeles bredvid Stadshotellet. Trevligt, trevligt. Det där är typ sämsta pizzerian i stan, eller har varit i alla fall, sen bytte de ägare. Du hade sex stycken att välja på inom 200 meter, vilket är lite tokigt, men så är det. Du kan få en guidad tur till allihopa nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Shit, bor du i Stockholm? I så fall vet jag nu var du bor Ja, jag bor i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Trevligt, trevligt. Det där är typ sämsta pizzerian i stan, eller har varit i alla fall, sen bytte de ägare. Du hade sex stycken att välja på inom 200 meter, vilket är lite tokigt, men så är det. Du kan få en guidad tur till allihopa nästa gång. Det kanske det var därför han vart så otroligt glad och gästfri när vi kom... Det var någon turk där då iaf, och han hade bara jobbat där en vecka sa han, och efter att han gjort maten åt oss satte han sig ner vid bordet och började prata hockey med oss. Sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ja, jag bor i stockholm Haha! Jag tror jag vet exakt var du är på bilden, du bor typ granne med min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Haha! Jag tror jag vet exakt var du är på bilden, du bor typ granne med min kompis. Vad heter han? ------------ Inte något speciellt med denna bild. hade lite små tråkigt idag så jag pysslade lite med den. <-------- Redigerad 14 maj, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vad heter han? ------------ Inte något speciellt med denna bild. hade lite små tråkigt idag så jag pysslade lite med den. <-------- Simpelt, men snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Fick en kamera i födelsedagspresent. http://pici.se/pictures/ksmNZeYqw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts