Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Bra jobbat!

Önskar att jag också kunde teckna.. :(

Tackar. :)

Har du sett eller läst Da Vinci- koden? I den säger en brud att det bara var en bägare vid nattvarden, som alla drack ur, den heliga graalen. När hon kollar på målningen upptäcker hon att alla har varsin bägare och får förklarat för sig att alla redan har en färdig bild av hur den sista nattvarden såg ut. Uppenbarligen stämmer det in på dig eftersom du bara ritade en bägare. ^_^

(Antagligen var du väl bara lat, men kul var det) :D

Haha, jo, jag har läst den, och nu när du säger det... :lol:

Aja, faktum var att jag inte hade Da Vinci koden i tanken (Eller ja, kanske lite grann nu efteråt.. :lol:) när jag bara ritade att Jesus hade en kalk, utan det var mest för att jag var lite lat och ville få bilden klar snabbt innan lektionen var slut. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo, jag har läst den, och nu när du säger det... :lol:

Aja, faktum var att jag inte hade Da Vinci koden i tanken (Eller ja, kanske lite grann nu efteråt.. :D ) när jag bara ritade att Jesus hade en kalk, utan det var mest för att jag var lite lat och ville få bilden klar snabbt innan lektionen var slut. :lol:

Snabbtittade på den nu, jag sa lite fel... Faktum är att det inte fanns någon bägare alls på bordet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wie, där bor jag. Inte på Stadshotellet, men i Hedemora. Uppge ditt ärende!

Haha :ph34r:

Jo, det är så att jag bodde där när min Lillebror (Han är U-12:a, 12 år.) hade en ishockey cup i Säter, och eftersom att det inte fanns något lämpligt hotell i Säter (Och man ville inte bo på psyket) så tog jag, min morsa och min syster in på Stadshotellet istället. Tror det var 11-12:e mars vi var där.

...och dom hade jävligt god Kebab på grillen alldeles bredvid Stadshotellet. brows_826023_0.gif

o5ED7j8HhTog.jpg

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ;)

Jo, det är så att jag bodde där när min Lillebror (Han är U-12:a, 12 år.) hade en ishockey cup i Säter, och eftersom att det inte fanns något lämpligt hotell i Säter (Och man ville inte bo på psyket) så tog jag, min morsa och min syster in på Stadshotellet istället. Tror det var 11-12:e mars vi var där.

...och dom hade jävligt god Kebab på grillen alldeles bredvid Stadshotellet. brows_826023_0.gif

o5ED7j8HhTog.jpg

Trevligt, trevligt. Det där är typ sämsta pizzerian i stan, eller har varit i alla fall, sen bytte de ägare. :)

Du hade sex stycken att välja på inom 200 meter, vilket är lite tokigt, men så är det. Du kan få en guidad tur till allihopa nästa gång. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt, trevligt. Det där är typ sämsta pizzerian i stan, eller har varit i alla fall, sen bytte de ägare. :)

Du hade sex stycken att välja på inom 200 meter, vilket är lite tokigt, men så är det. Du kan få en guidad tur till allihopa nästa gång. ;)

Det kanske det var därför han vart så otroligt glad och gästfri när vi kom... :ph34r: Det var någon turk där då iaf, och han hade bara jobbat där en vecka sa han, och efter att han gjort maten åt oss satte han sig ner vid bordet och började prata hockey med oss. B)

Sure. brows_826023_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Jag tror jag vet exakt var du är på bilden, du bor typ granne med min kompis. :ph34r:

Vad heter han?;)

------------

Inte något speciellt med denna bild. hade lite små tråkigt idag så jag pysslade lite med den.

:) <--------

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor